1
Enquiry period
with 10.08.2021 10:00
to 12.08.2021 11:23
2
Bidding period
with 12.08.2021 11:23
to 16.08.2021 02:23
3
Auction
with 16.08.2021 15:00
to 16.08.2021 15:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 450 000 MDL
Period of clarifications: 10 Aug 2021, 10:00 - 12 Aug 2021, 11:23
Submission of proposals: 12 Aug 2021, 11:23 - 16 Aug 2021, 2:23
Auction start date: 16 Aug 2021, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Schimbarea acumulatoarelor și lucrări de mentenanță pentru UPS SUPERNOVA 200kVA conform caietului de sarcini atasat
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testimitanu 29/1
Web site
---
The contact person
Full name
Cozma Radu
Contact phone
+37322256080
Purchase data
Date created
Date modified
5 Aug 2021, 13:32
Estimated value (without VAT)
450 000 MDL
The minimum downward of the price
1 000 MDL
Achizitii.md ID
21042770
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Testimitanu 29/1
Contract period
20 Aug 2021 03:00 - 20 Oct 2021 03:00
List of positions
1)
Title
Schimbarea acumulatoarelor și lucrări de mentenanță pentru UPS SUPERNOVA 200kVA CPV: 31400000-0 - Accumulators, primary cells and primary batteries
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro
Technical Specifications
declaratia
4.08.21 17:31
duae_
Technical Specifications
duae
4.08.21 17:31
anuntdeparticipare
Technical Specifications
specificatie
4.08.21 17:31
documentatia_standard_cop
Technical Specifications
documentele de atribuire
4.08.21 17:31
anuntdeparticipare act
Technical Specifications
anunt actualizat
5.08.21 13:32

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

S.C. PROMO SOLUTII SRL

Normalized price: 341 999 MDL
Status: Cancelled
Reason: evaluare
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL SINCOS-PLUS

Normalized price: 342 000 MDL
Status: Winner
Reason: corespunde
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

INTERMED

Normalized price: 440 000 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Obiectul achiziției
Date:
5 Aug 2021, 11:22
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 586/2020 privind gestionarea Baterii si Acumulatori (BA) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DBA): p.42. ....... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație ori recepționează prin alte mijloace pentru uz propriu BA vor solicita producătorilor existenți pe piață numărul de înregistrare din Lista producătorilor.. Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat
Answer (10 Aug 2021, 11:23):
Buna ziua, fiecare participant la licitatie semneaza DUAE-ul prin care confirma ca este elegibil, inclusiv respectă conditiile legale si se califica la procedură conform obiectului de achiztie, iar autoritatea contractantă în procesul evaluarii , va verifica legalitatea si conformitatea celor expuse.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications