1
Enquiry period
with 03.08.2021 17:23
to 14.08.2021 11:10
2
Bidding period
with 14.08.2021 11:10
to 20.08.2021 11:10
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 926 966 MDL
Period of clarifications: 3 Aug 2021, 17:23 - 14 Aug 2021, 11:10
Submission of proposals: 14 Aug 2021, 11:10 - 20 Aug 2021, 11:10

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziția consumabilelor medicale și consumabile oftalmologice conform necesităților IMSP Spitalul Clinic Municipal ,,Sfânta Treime” și IMSP Spitalul Raional Comrat pentru anul 2021
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Aurelia Botica
Contact phone
022222364
Purchase data
Date created
3 Aug 2021, 17:23
Date modified
12 Aug 2021, 11:10
Achizitii.md ID
21042651
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
6.25G Foarfece endocular curbat
Budget: 80400.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
10.Perfluoro-decalin
Budget: 12000.0 MDL
Active
11.Ulei de silicon 1300
Budget: 45000.0 MDL
Active
12.Ulei de silicon 5700
Budget: 40000.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
14.25G Canula pentru extruzie
Budget: 30000.0 MDL
Purchase has not taken place
15.25G/38G Canula subretiniana
Budget: 12000.0 MDL
Active
31.Flow metru tip DIN
Budget: 94500.0 MDL
Active
32.Flow metru tip Parkodex
Budget: 40500.0 MDL
Active
34.Cateter i/v N22
Budget: 24000.0 MDL
Active
35.Cateter i/v N24
Budget: 24000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare12.semnat (2).pdf anunt_de_participare12.semnat (2).pdf
Bidding Documents
anunt_de_participare12.semnat
3.08.21 17:23
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
DUAE
3.08.21 17:23
1. documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf 1. documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf
Bidding Documents
documentatia_standard
3.08.21 17:23
model contract.doc
Bidding Documents
model contract
3.08.21 17:23
formularele-f4.1-si-f4.2-lp.xlsx
Bidding Documents
formularele-f4.1-si-f4.2
12.08.21 11:10
lista de distribuție.xlsx
Bidding Documents
lista de distribuție
12.08.21 11:10
Date:
4 Aug 2021, 17:04
Question's name:
Lot 24
Question:
Solicitam mai multe detalii referitor la tipul inverterului- mecanic, electric, motorizat? Lentilele pentru ce fel de interventii se solicita?
Answer (5 Aug 2021, 16:31):
Sistem BIOM de vizualizare non-contact pentru chirurgia vitreoretiniana compatibil cu microscopul Zeiss - Invertor - Lentina filtru pentru laser - Lentile asferice resterilizabile - 60-130°, lentilele vor fi utilizate atat pentru chirurgia maculara, cat si pentru dezlipirea de retina, retinopatia diabetica, hemoftalm etc. - invertor tip electric, focus electric conectat cu pedala microscopului - Sistemul de vizualizare BIOM trebuie sa fie compatibil cu microscopul Zeiss OPMI Lumera i
25.Mască de oxigen in set cu tub, dispozitiv de fixare și convector (adult, lungimea tubului de oxigen - 2,1 m ), getabila, material PVC medical transparent.
Date:
9 Aug 2021, 14:47
Question's name:
Masca de oxigen
Question:
Masca de oxigen se fabrica din pvc medical transparent. Va rugam sa efectuati schimbarile necesare.
Answer (12 Aug 2021, 10:50):
Se accepta modificarea in caietul de sarcini la lotul respectiv: corect va fi: 25.Mască de oxigen in set cu tub, dispozitiv de fixare și convector (adult, lungimea tubului de oxigen - 2,1 m ), getabila, material PVC medical transparent.
Date:
13 Aug 2021, 10:15
Question's name:
Certificat fiscal
Question:
Conform ultimilor prevederi ai M- Tender, ;-ofertele depuse nu mai pot fi modificate. Dacă e necesara ajustarea/corectarea ofertei depuse, până la expirarea termenului de depunere oferta poate fi anulată și înlocuită cu altă nouă. ''. Va rugam sa solicitati Certificatul privind restantele fata de bugetul de stat, conform DUAE dupa deschiderea ofertelor. Platforma M Tender absolut nu s-a gindit la interesele AE, care pot depune oferta din primile zile si respectiv certificatul nu va fi valabil la depunere. in asa conditii nu putem sa-l suplinim ulterior, este necesar de anulat toata oferta si de depus din nou, ceea ce in cazul licitatiilor mari este un lucru anevoios. Sper sa fim intelesi.
Answer (13 Aug 2021, 10:23):
Bună ziua, în cazul în care Certificatul privind restantele fata de bugetul de stat nu va fi valabil la data deschiderii ofertelor, in conformitatea cu DUAE, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecție, art. 20 alin. (8) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice.
Date:
13 Aug 2021, 10:15
Question's name:
Certificat fiscal
Question:
Conform ultimilor prevederi ai M- Tender, ;-ofertele depuse nu mai pot fi modificate. Dacă e necesara ajustarea/corectarea ofertei depuse, până la expirarea termenului de depunere oferta poate fi anulată și înlocuită cu altă nouă. ''. Va rugam sa solicitati Certificatul privind restantele fata de bugetul de stat, conform DUAE dupa deschiderea ofertelor. Platforma M Tender absolut nu s-a gindit la interesele AE, care pot depune oferta din primile zile si respectiv certificatul nu va fi valabil la depunere. in asa conditii nu putem sa-l suplinim ulterior, este necesar de anulat toata oferta si de depus din nou, ceea ce in cazul licitatiilor mari este un lucru anevoios. Sper sa fim intelesi.
Answer (13 Aug 2021, 10:23):
Bună ziua, în cazul în care Certificatul privind restantele fata de bugetul de stat nu va fi valabil la data deschiderii ofertelor, in conformitatea cu DUAE, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecție, art. 20 alin. (8) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.