Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
677 726,54 MDL
Period of clarifications:
30 Jul 2021, 14:08 - 3 Aug 2021, 14:10
Submission of proposals:
3 Aug 2021, 14:10 - 9 Aug 2021, 10:10
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Materiale și obiecte de uz gospodăresc, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Anularea procedurii de achiziție publică:
În temeiul art. 71 alin. _1_ lit ¬_g)_
(1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
alin.1) lit.g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Argumentare: Pe data de 30.07.2021 a fost lansată procedura COP cu aplicarea obligatorie a Licitației electronice de achiziționare a ’’Materialelor și obiectelor de uz gospodăresc, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți’’ cu perioada de depunere a ofertelor pînă la data de 09.08.2021 ora 1000 și cu perioada de deschidere a ofertelor la data de 10.08.2021 ora 1000.
Pe data de 04.08.2021, prin intermediul poștei electronice, a fost primit comunicatul nr.29/2293 din 04.08.2021 de la IP Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe (CTIF), prin care autoritatea contractantă a fost informată că în perioada 06.08.2021 - 09.08.2021 sistemul MTender nu va fi disponibil.
Pe data de 09.08.2021, pe data-limită de depunere a ofertelor, operatorii economici au informat prin telefon, cît și prin poșta electronică despre imposibilitatea de a depune ofertele în totalitate pe platformă pînă la ora 1000, din motivul că lucrările tehnice s-au finalizat la ora 0935 (după cum a informat support@e-licitatie.md).
Deschiderea ofertelor a avut loc pe data de 09.08.2021 ora 1012 în loc de 10.08.2021 ora 1000 fără aplicarea rundelor electronice.
Pentru loturile 1, 25, 26, 28, 38 nu a fost depusă nicio ofertă pe platforma electronică, dar pe suport de hîrtie ele sînt prevăzute în specificațiile tehnice și de preț ale operatorilor economici.
Licitația electronică nu a avut loc din motive tehnice. În situația creată, care nu depinde de Autoritatea Contractantă, a fost lezat dreptul operatorilor economici de a participa la procedura de achiziție în măsură deplină.
Grupul de lucru pentru achiziți publice a luat decizia de a anula procedura respectivă. Procedura va avea loc repetat.
În temeiul art. 71 alin. _1_ lit ¬_g)_
(1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
alin.1) lit.g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Argumentare: Pe data de 30.07.2021 a fost lansată procedura COP cu aplicarea obligatorie a Licitației electronice de achiziționare a ’’Materialelor și obiectelor de uz gospodăresc, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți’’ cu perioada de depunere a ofertelor pînă la data de 09.08.2021 ora 1000 și cu perioada de deschidere a ofertelor la data de 10.08.2021 ora 1000.
Pe data de 04.08.2021, prin intermediul poștei electronice, a fost primit comunicatul nr.29/2293 din 04.08.2021 de la IP Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe (CTIF), prin care autoritatea contractantă a fost informată că în perioada 06.08.2021 - 09.08.2021 sistemul MTender nu va fi disponibil.
Pe data de 09.08.2021, pe data-limită de depunere a ofertelor, operatorii economici au informat prin telefon, cît și prin poșta electronică despre imposibilitatea de a depune ofertele în totalitate pe platformă pînă la ora 1000, din motivul că lucrările tehnice s-au finalizat la ora 0935 (după cum a informat support@e-licitatie.md).
Deschiderea ofertelor a avut loc pe data de 09.08.2021 ora 1012 în loc de 10.08.2021 ora 1000 fără aplicarea rundelor electronice.
Pentru loturile 1, 25, 26, 28, 38 nu a fost depusă nicio ofertă pe platforma electronică, dar pe suport de hîrtie ele sînt prevăzute în specificațiile tehnice și de preț ale operatorilor economici.
Licitația electronică nu a avut loc din motive tehnice. În situația creată, care nu depinde de Autoritatea Contractantă, a fost lezat dreptul operatorilor economici de a participa la procedura de achiziție în măsură deplină.
Grupul de lucru pentru achiziți publice a luat decizia de a anula procedura respectivă. Procedura va avea loc repetat.
Date of cancellation
18 Aug 2021, 9:10
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
30 Jul 2021, 10:22
Date modified
19 Aug 2021, 13:28
Achizitii.md ID
21042533
MTender ID
CPV
39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 16 - Lot 13 –Respirator, mască de protecție și ochelari de protecție
Budget: 1683.33 MDL
Cancelled
Lot nr. 39 - Lot 38 –Îmbrăcăminte și încălțăminte de protecție pentru personal auxiliar
Budget: 24212.5 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 40 - LOT 1 – Chimie de uz casnic
Budget: 44229.17 MDL
Purchase has not taken place
Date:
2 Aug 2021, 14:34
Question's name:
Specificarea caracteristicilor tehnice
Question:
In Lotul 15 ati indicat dozatoare pentru sapun lichid cu atomizor. Specificati, va rog, este dispenser pentru masa cu pompa, este dispenser pe perete cu buton, sau, daca nici asa, incarcati o fotografie cu mostra necesara. Va multumesc anticipat.
Answer (3 Aug 2021, 10:27):
Lotul 15-Răspuns: se fixează pe perete cu ajutorul diblurilor
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK