1
Enquiry period
with 23.07.2021 08:25
to 28.07.2021 08:00
2
Bidding period
with 28.07.2021 08:00
to 06.08.2021 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 000 000 MDL
Period of clarifications: 23 Jul 2021, 8:25 - 28 Jul 2021, 8:00
Submission of proposals: 28 Jul 2021, 8:00 - 6 Aug 2021, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de construcţii a drumului de legătură s.Tohatin- cartierul nou al sat. Tohatin, în conformitate cu prevederile proiectului tehnic, cu detaliile de execuţie, precum şi a normativelor, standardelor şi prescripţiilor tehnice în vigoare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2092, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Tohatin, str.Ștefan cel Mare 1
Web site
---
The contact person
Full name
Griu Ana
Contact phone
069367464
Purchase data
Date created
23 Jul 2021, 8:25
Date modified
27 Jul 2021, 15:02
Achizitii.md ID
21042269
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Notă: Pentru a consulta proiectul și a merge la fața locului, vă apropiați la sediul primăriei com. Tohatin, adresa s.Tohatin, str. Ștefan cel Mare 1, în timpul orelor de primire luni: 14:00-17:00, miercuri-08:00-12:00 arhitect V.Boiștean-079526857, specialist B.Ciurea -069142351
23.07.21 08:25
duae.doc
Bidding Documents
23.07.21 08:25
ds_lucrari.docx
Bidding Documents
23.07.21 08:25
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
23.07.21 08:25
lista cu cantitatile de lucrari.rtf
Technical Specifications
23.07.21 08:25
Date:
27 Jul 2021, 15:02
Question's name:
Intrebare
Question:
Anexa 1 si 2 nu sunt cele indicate in anunt si pentru ce ele trebuiesc la lucrari, concretizati va rog?
Answer (27 Jul 2021, 16:00):
conform documentatiei standard aprobata prin ordinul MF nr . 69 din 07 mai 2021 publicta in MO al RM nr. 147-151 din 18.06.2021, la contractul de antrepriza trebuie anexa nr 1 - specificatii tehnice și anexa nr. 2 - specificații de pret
Date:
27 Jul 2021, 16:11
Question's name:
Intrebare
Question:
Si astea nu se prezinta la bunuri cumva? Unde ele sunt anexate si completate de Dvs?
Answer (27 Jul 2021, 16:28):
in documentatia standart care este anexata la procedura o gasiti la pagina 57 si 58. Va rog mult sa rasfoiti pina la sfirsit si sa va convingeti ca sunt necesare coform ordinului mentionat mai sus. de asemenea puteti consulta pagina oficiala agentiei achizitii publice rubrica documente-modele de documente - documentatia standard pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari - https://tender.gov.md/ro/content/documenta%C8%9Bia-standard-pentru-realizarea-achizi%C5%A3iilor-publice-de-lucr%C4%83ri - nu este nimic complicat de completat
Date:
27 Jul 2021, 16:39
Question's name:
Intrebare
Question:
Noi am ajuns la ele, in schimb ele nu sunt completate de Dvs., respectiv nu este clar si avem tot dreptul sa clarificam acest aspect. Le completam singuri atunci si le anexam? Nimeni nu a zis ca e complicat, la fel cum nu este complicat sa raspundeti clar la intrebari.
Answer (27 Jul 2021, 16:47):
documentatia standard si toate anexele nu sunt completate de autoritatea contractanta, sunt oferite in format word pentru fiecare participant. da le completati si le anexati, si sunt parte a documentelor ce constituie oferta conform anuntuli de participare. Si am incercat destul de clar sa va raspund la întrebari și clarifcari si cred ca destul de prompt indicind si numarul paginii, chiar linkul unde gasiti informatii suplimentare, în caz ca nu va satisface raspunsul nostru. daca cumva am fost neclara, imi cer scuze. Succese
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.