Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
22.07.2021 16:26
to 04.08.2021 16:50
to 04.08.2021 16:50
2
Bidding period
with
04.08.2021 16:50
to 09.08.2021 16:50
to 09.08.2021 16:50
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
375 000 MDL
Period of clarifications:
22 Jul 2021, 16:26 - 4 Aug 2021, 16:50
Submission of proposals:
4 Aug 2021, 16:50 - 9 Aug 2021, 16:50
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Bandă adezivă cu logotip
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Jul 2021, 16:23
Date modified
26 Jul 2021, 11:39
Achizitii.md ID
21042249
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Imagine banda adeziva cu logotip
Technical Specifications
Imagine banda adeziva cu logotip
23.07.21 11:24
Date:
26 Jul 2021, 11:39
Question's name:
Cantitatea
Question:
Buna ziua
Nu este indicat cantitatea???
Answer (26 Jul 2021, 15:05):
Bună ziua,
Operatorii economici care vor participa la procedură vor prezenta oferta financiară și de preț per bucată, luînd în calcul suma totală alocată pentru anul 2021, iar în formularul F3.1 va indica suma prețului unitar pentru pozițiile din Anexa nr.1.
Totodată menționăm că autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a comanda bandă adezivă cu logotip reieșind din prețul ofertat de operatorul economic și suma bugetată pentru această achiziție.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK