Status Cancelled
Estimated value without VAT 16 236 360 MDL
Period of clarifications: 20 Jul 2021, 10:15 - 6 Aug 2021, 10:00
Submission of proposals: 6 Aug 2021, 10:00 - 13 Aug 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de construcție a edificiului Substației de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească Orhei din str. Al. Donici, r-nul Orhei
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Ca urmare a deciziei ANSC nr. 03D-561-21 din 13.08.2021 este necesar de a fi modificată documentația de atribuire, dar avînd în vedere că din punct de vedere tehnic acest lucru nu este posibil deoarece statutul procedurii este deja "perioada de depunere a ofertelor", procedura va fi anulata si repetata cu includerea modificărilor respective.
Date of cancellation
13 Aug 2021, 9:48
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
The contact person
Full name
Peștereanu Nina
Contact phone
+37322025907
Purchase data
Date created
20 Jul 2021, 10:09
Date modified
13 Aug 2021, 9:48
Achizitii.md ID
21042088
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Obiectul achiziției
Budget: 16236360.0 MDL
Cancelled
Date:
20 Jul 2021, 15:41
Question's name:
Clarificare documentatie de atribuire
Question:
Buna ziua, referitor la pct. 16 subpunctul 19 din anuntul de participare (Disponibilitate de bani lichizi si/sau resurse creditare si/sau mijloace circulante, etc., necesar pentru îndeplinirea contractului de achiziție - minim 50%), consideram aceasta cerinta exagerata calculata disproportional reiesind din valoarea estimativa si termenul de executie solicitat. Rugam respectuos sa revizuti cerinta data, in caz contrar vom contesta la ANSC. Multumesc
Answer (21 Jul 2021, 08:31):
Buna ziua. Va aducem la cunostinta ca procedura respectiva este repetata, la prima procedura fiind prezentate 3 oferte, dar motivul anularii nu a fost neindeplinirea acestei cerinte ci alte neconformitati, respectiv nu vedem care ar fi impedimentul si cu atit mai mult "exagerarea si calcularea disproportionala". Totodata va reamintim ca documentatia de atribuire Vă dă posibilitatea ca sa îndepliniți această cerinta prin diferite metode, accesibile pentru toti operatorii economici. O zi buna!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.