+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 16.07.2021 15:46
to 28.07.2021 09:00
2 days left
2
Bidding period
with 28.07.2021 09:00
to 09.08.2021 09:00
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 104 195 MDL
Period of clarifications: 16 Jul 2021, 15:46 - 28 Jul 2021, 9:00
Submission of proposals: 28 Jul 2021, 9:00 - 9 Aug 2021, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe
Materiale pentru instalaţii de apă, canalizare și pentru instalații de încălzire - REPETAT
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Fax
---
Purchase data
Date created
16 Jul 2021, 15:46
Date modified
19 Jul 2021, 9:48
Achizitii.md ID
21042015
CPV
44115200-1 - Materiale pentru instalaţii de apă şi canalizare şi materiale de încălzire
Type of procedure
Open tender
Evaluation criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
8.Surubelnita
Budget: 350.0 MDL
Active
15.Manometru d-1/2
Budget: 2300.0 MDL
Active
19.Robinet sfera
Budget: 3150.0 MDL
Active
12.Gandia
Budget: 1000.0 MDL
Active
23.Vantuza profesionala
Budget: 450.0 MDL
Active
24.Profil patrat 40*40*2.5 mm
Budget: 1200.0 MDL
Active
20. Trecere pt WC 110*80
Budget: 350.0 MDL
Active
22.Unsoare cu grafit
Budget: 260.0 MDL
Active
13.Gripa de gips
Budget: 3000.0 MDL
Active
14.Lanterna LED
Budget: 920.0 MDL
Active
25.Cornier 40*40*4mm
Budget: 1560.0 MDL
Active
9.Cada pt dus emailata 80*80
Budget: 15000.0 MDL
Active
10.Dibluri cu surup (100b)
Budget: 50.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
5.declaratie (24.11.2020).doc
Bidding Documents
16.07.21 15:46
4. duae (26.11.2020).doc
Bidding Documents
16.07.21 15:46
1. anunt de participare.pdf 1. anunt de participare.pdf
tenderNotice
19.07.21 09:48
Date:
16 Jul 2021, 16:00
Question's name:
Conditiile si atasarea afata de ofertanti
Question:
2. Termeni şi condiţii de livrarea comandă, după necesităţi, ... în termen de 2 zile dupa efectuarea comenzii 3. Preţul şi condiţii de plată ... Prin transfer în termen de 90 zile după prezentarea facturii. Cu asa condiții așteptați sănătoși oferte... Am participat la achiziție cu Dvs, mai înainte, si este contract înregistrat la trezorerie, si nu a fost nici de un bănuț comandate bunuri... Succese.
Answer (16 Jul 2021, 16:14):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Va rugam sa va conformati si sa participati. Multumim !
Date:
16 Jul 2021, 16:21
Question's name:
Conditii
Question:
Comanda sa fie livrata in termen de 2 zile, dar achitarea dupa jumate de an, daca luam zile lucratoare... Mulțumim de invitație, dar nu. :)
Answer (16 Jul 2021, 16:26):
Alegerea va apartine!
Question's name
Question
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".