+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 16.07.2021 09:51
to 26.07.2021 16:00
2
Bidding period
with 26.07.2021 16:00
to 06.08.2021 16:00
3 days left
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 820 000 MDL
Period of clarifications: 16 Jul 2021, 9:51 - 26 Jul 2021, 16:00
Submission of proposals: 26 Jul 2021, 16:00 - 6 Aug 2021, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe
Mobilier
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina Coteț
Contact phone
+37367497697
Fax
+37367497697
Purchase data
Date created
16 Jul 2021, 9:42
Date modified
16 Jul 2021, 12:56
Achizitii.md ID
21041977
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Evaluation criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Mobilier
Budget: 820000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Invitație de participare + Anexa nr.1 PDF
Eligibility Criteria
Invitație de participare + Anexa nr.1 PDF
16.07.21 09:51
Anexa nr.1
Technical Specifications
Anexa nr.1
16.07.21 09:51
Declaratie Operator Economic
Eligibility Criteria
Declaratie Operator Economic
16.07.21 09:51
FORMULARUL F3.9
Eligibility Criteria
FORMULARUL F3.9
16.07.21 09:51
Date:
16 Jul 2021, 12:56
Question's name:
Mobilier de birou
Question:
Buna ziua.Afisati va rog cantitatea obiectelor de mobilier
Answer (16 Jul 2021, 16:59):
Bună ziua, Procedura a fost creată în conformitate cu necesitățile Î.S. Poșta Moldovei. Operatorii economici care vor participa la procedură, vor prezenta oferta financiară și de preț per bucată, iar in formularul F3.1 se va indica suma prețurilor pentru toate pozițiile. Vă multumim pentru interesul prezentat față de procedura dată.
Date:
16 Jul 2021, 12:59
Question's name:
mobilier
Question:
Publicati va rog puncte de descarcare si cantitatea de mobilier la fiecare subdiviziune. Costul transportului per km nu arata total cheltueli.
Answer (16 Jul 2021, 17:03):
Buna ziua, Puncte de descarcare vor fi diferite, în dependență de necesitățile întreprinderii. Cantitatea exactă va fi stabilită conform necesităților. Costul transportului per km Pe teritoriul mun. Chișinău - livrare/montare/prestare/executare - din contul operatorului economic la solicitarea autorității contractante, în termen de până la 15 (cinsprezece) zile din data semnării comenzii, pe parcursul anului 2021. - Costul transportului per km În afara mun. Chișinau – livrarea conform tarifelor ofertate, montare/prestare/executare - din contul operatorului economic la solicitarea autorității contractante, în termen de până la 15 (cinsprezece) zile din data semnării comenzii, pe parcursul anului 2021.
Date:
16 Jul 2021, 13:03
Question's name:
Mobilier de birou
Question:
Buna ziua.Blatul meselor 1000*600*750 --1300*650*750trebuie fabricat din mdf cu pelicola ori PAL melaminat dublat 36mm? Tot asa intrebare dulap cu usi MDF pelicola,sau PAL melaminat?
Answer (16 Jul 2021, 17:05):
Buna ziua, Blatul meselor 1000*600*750 --1300*650*750trebuie fabricat din PAL melaminat dublat 36mm. Dulap cu usi - MDF pelicolă.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".