Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
13.07.2021 13:18
to 21.07.2021 14:53
to 21.07.2021 14:53
2
Bidding period
with
21.07.2021 14:53
to 24.07.2021 14:53
to 24.07.2021 14:53
3
Auction
with
26.07.2021 13:00
to 26.07.2021 15:05
to 26.07.2021 15:05
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
411 965 MDL
Period of clarifications:
13 Jul 2021, 13:18 - 21 Jul 2021, 14:53
Submission of proposals:
21 Jul 2021, 14:53 - 24 Jul 2021, 14:53
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Tehnică de calcul – 2021
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
E-mail
Purchase data
Date created
13 Jul 2021, 13:18
Date modified
19 Jul 2021, 14:53
Achizitii.md ID
21041817
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
4.anunt de participare 21041817.pdf
4.anunt de participare 21041817.pdf
Documents history
-
4.anunt de participare 21041817.pdf
4.anunt de participare 21041817.pdf
ID: 69f2d4a3-03ec-40f5-b314-515de95f8c9a
tenderNotice
-
4.anunt de participare 21041817.pdf
4.anunt de participare 21041817.pdf
ID: 69f2d4a3-03ec-40f5-b314-515de95f8c9a
tenderNotice
-
4.anunt de participare 21041817.pdf
4.anunt de participare 21041817.pdf
ID: 69f2d4a3-03ec-40f5-b314-515de95f8c9a
tenderNotice
tenderNotice
19.07.21 14:53
5.doc. standard cop 21041817.docx
Documents history
-
5.doc. standard cop 21041817.docx
ID: cb45ecc6-973f-402f-9a6f-39a1d00de2a5
Bidding Documents
-
5.doc. standard cop 21041817.docx
ID: cb45ecc6-973f-402f-9a6f-39a1d00de2a5
Bidding Documents
Bidding Documents
19.07.21 14:53
3.Laptop i3 Intel
Date:
13 Jul 2021, 15:19
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua.
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta iclusiv pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1B), rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat
Answer (14 Jul 2021, 09:31):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
3.Laptop i3 Intel
Date:
14 Jul 2021, 12:04
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. Va multumim pentru clarificari si respectarea legislatiei in vederea utilizarii eficiente a banilor publici si a mariri bazei de ofertanti in acest sens. Dar, prevederile HG 212/2018 nu sunt o optiune, ci o obligatie pentru Autoritatile contractante si, la fel, fac parte din documentele solicitate obligatoriu de la ofertanti. Atasat veti gasi link-ul cu pozitia Agentiei Achizitii Publice pe acest subiect. In rest - decizia va apartine, dar riscati sa fie anulata procedura si sa nu beneficiati de echipamentul respectiv din cauza posibilelor contestari.
https://tender.gov.md/ro/content/comunicat-privind-cerin%C8%9Bele-fa%C8%9B%C4%83-de-operatorii-economici-care-v%C3%AEnd-%C5%9Fisau-import%C4%83-produse-de
Answer (15 Jul 2021, 10:52):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
3.Laptop i3 Intel
Date:
16 Jul 2021, 16:19
Question's name:
intel i3, i5, i7
Question:
Buna ziua!
intel i3, i5, i7 este marca inregistata si nu poate fi folosita in caietul de sarcine, puteti sa adaugati textul: analogic sau echivalent?
Answer (16 Jul 2021, 16:38):
Intel i3, i5, i7 reprezinta caracateristicile unei componente din bunul solicitat si nicidecum marca bunului oferit. Componentele date pot fi utilizate de catre un numar mare de Producatori de tehnica de calcul, fapt ce nu impiedica participarea mai multor Furnizori la procedura de achizitie.
3.Laptop i3 Intel
Date:
16 Jul 2021, 17:26
Question's name:
i3 si i5
Question:
Buna seara!
Procesoare cu Base Frequency: 3.4 GHz nu gasiti. Asa paramentru va fi doar in Turbo Boost.
Modificati va rog cerintele minime.
Answer (19 Jul 2021, 14:50):
Modificat
5.Laptop i7 Intel
Date:
16 Jul 2021, 17:28
Question's name:
base frequency
Question:
La fel si la i7: base frequency 4.2 GHz nu gasiti. Modificati va rog
Answer (19 Jul 2021, 14:50):
Modificat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK