Select the type of procedure
Commercial procurement
21041804
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
378 255,03 MDL
Period of clarifications:
13 Jul 2021, 9:32 - 18 Jul 2021, 8:00
Submission of proposals:
18 Jul 2021, 8:00 - 21 Jul 2021, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de reparație a încăperii de preparare a bucatelor și reparație a rețelelor electrice interioare la cantina IPLT „Liviu Rebreanu”, mun. Chișinău
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Conform prevederilor art. 71 alin (1) lit. b din Legea 131/2015
Date of cancellation
23 Jul 2021, 8:02
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2086, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Hristo Botev 7/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Jul 2021, 9:32
Date modified
23 Jul 2021, 8:02
Achizitii.md ID
21041804
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a încăperii de preparare a bucatelor IPLT „Liviu Rebreanu”, mun. Chișinău
Budget: 236449.91 MDL
Cancelled
Lot nr. 2 - Lucrări de reparație a rețelelor electrice interioare la cantina IPLT „Liviu Rebreanu”, mun. Chișinău
Budget: 141805.12 MDL
Purchase has not taken place
Lucrări de reparație a încăperii de preparare a bucatelor IPLT „Liviu Rebreanu”, mun. Chișinău
Date:
13 Jul 2021, 09:48
Question's name:
CS
Question:
Buna ziua,d-tra ati publicat la lotul 1 caiet de sarcini pentru lotul doi? dar la lotul 2 caietul pentru lutul intii!corectati va rog
Answer (13 Jul 2021, 09:59):
Ne cerem scuze. Imediat corectam.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK