+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 07.07.2021 19:23
to 12.07.2021 15:00
2
Bidding period
with 12.07.2021 15:00
to 15.07.2021 15:00
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 383 250 MDL
Period of clarifications: 7 Jul 2021, 19:23 - 12 Jul 2021, 15:00
Submission of proposals: 12 Jul 2021, 15:00 - 15 Jul 2021, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

instalarea pavajului pe aleea centrală și în zona de dans
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-5940, MOLDOVA, Făleşti, s.Răuţel, s.Rautel r-n Falesti
Web site
---
The contact person
Full name
Viorica Tcaciuc
Contact phone
067389124
Fax
---
Purchase data
Date created
7 Jul 2021, 19:23
Date modified
7 Jul 2021, 19:39
Achizitii.md ID
21041638
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Evaluation criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt.semnat.pdf anunt.semnat.pdf
Bidding Documents
7.07.21 19:23
Date:
7 Jul 2021, 19:39
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua, ce fel de cerere de participare din punctul 2 din anunt de participare? Semnati fisierile electronic.
Answer (8 Jul 2021, 08:09):
fisele sunt semnate electronic. modelul cererii de participare îl găsiți în documentația standard
Lucrări de instalare a pavajului în parcul public s. Răuțel
Date:
8 Jul 2021, 09:37
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Poz.6; simbol DA19A Indicati Va rog caracteristici (specificații) la folie din polietilenă și norma la 1m2
Answer (8 Jul 2021, 10:22):
Folie de polietilena 100mk lățimea 3m norma 1,1
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".