+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 07.07.2021 19:06
to 19.07.2021 10:30
2
Bidding period
with 19.07.2021 10:30
to 11.08.2021 11:00
16 days left
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 12 774 000 MDL
Period of clarifications: 7 Jul 2021, 19:06 - 19 Jul 2021, 10:30
Submission of proposals: 19 Jul 2021, 10:30 - 11 Aug 2021, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe
lucrări pentru reabilitarea infrastructurii stradale (accesele pietonale) din str. A. Sciusev tronsonul cuprins între bd. Ștefan cel Mare și Sfânt și str. Lev Tolstoi mun. Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
The contact person
Full name
Tamara Roșca
Contact phone
079602215
Fax
---
Purchase data
Date created
7 Jul 2021, 19:06
Date modified
9 Jul 2021, 15:18
Achizitii.md ID
21041637
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Evaluation criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
img_0002 caiet de sarcin str. a. sciusev.pdf img_0002 caiet de sarcin str. a. sciusev.pdf
Technical Specifications
caiet de sarcini
7.07.21 19:06
img_0001 anunț de participare.pdf img_0001 anunț de participare.pdf
Bidding Documents
anunț de participare
9.07.21 15:18
duae.docx
Bidding Documents
DUAE
9.07.21 15:18
documentația standard din 7.5.2021.docx
Bidding Documents
documentația standard în corespundere cu Ordinul din 7 mai 2021
9.07.21 15:18
Date:
7 Jul 2021, 19:36
Question's name:
Documentatia standart
Question:
Buna ziua. E necesar de modificat documentatia conform noului ordin din 7 mai 2021. Multumim
Answer (9 Jul 2021, 15:18):
modificată documentația standard în corespundere cu Ordinul din 7 mai 2021
Date:
8 Jul 2021, 10:21
Question's name:
Intrebare
Question:
Revizuiti perioada de depunere a ofertelor va rog.
Answer (9 Jul 2021, 15:19):
perioada de depunere a ofertelor revizuită
Date:
12 Jul 2021, 09:08
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Pozitia 8 - DA12B (si restul asemanatoare) In resurse se exclude: 1.Piatra sparta 15-25 mm - 0.203m3 si 2. Piatra sparta 40-63 mm - 1.219. Si in loc includem Piatra sparta 5-20 mm cu norma 1.422m3 ? Va rog sa confirmati daca e corecta modificarea sau e altfel. Multumesc.
Answer (12 Jul 2021, 16:29):
se acceptă
Date:
12 Jul 2021, 10:39
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
publicati va rog rechizitele bancare pentru efectuarea garantiei prin transfer la contul autorității contractante, multumim anticipat.
Answer (12 Jul 2021, 13:52):
Garanția bancară se acceptă conform Formularul din Anexa 9 din documentația standard.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".