1
Enquiry period
with 07.07.2021 15:01
to 21.07.2021 16:00
2
Bidding period
with 21.07.2021 16:00
to 16.08.2021 16:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 717 909 MDL
Period of clarifications: 7 Jul 2021, 15:01 - 21 Jul 2021, 16:00
Submission of proposals: 21 Jul 2021, 16:00 - 16 Aug 2021, 16:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Mănuşi pentru examinare, nesterile, latex, fără pudră, Mărimea L
Unitatea de măsură: bucată
Ambalaj: maxim 100 bucăți
Cu proprietăți de protecție împotriva microorganismelor; rezistente la penetrarea virușilor și a substanțelor chimice.
Rezistenţă la rupere.
Fabricate conform standardelor: EN 455; EN 420; EN 374-2;


Ambalate și etichetate conform Directivei 93/42/CEE (modificată prin Directiva 2007/47/CE), cu indicarea denumirii și adresei producătorului, denumirea și codul produsului, numărului lotului, data fabricării lotului, data expirării lotului, țara de origine, metoda de sterilizare/sau HG 702 din 11 iulie 2018
Pe ambalajul produsului să fie indicate Pictogramele adecvate de performanţă şi trimiterea la standardul EN.
Mostre - Se vor prezenta 2 buc. ambalate şi etichetate (se acceptă inscripția pe ambalaj în una din limbile de circulație internațională)
*Pentru dispozitivele medicale Înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale a Agentiei Medicamentului si Dispozitivelor Medicale să se prezinte -extras din Registrul de stat al dispozitivelor medicale avizat cu semnătura electronică *Pentru dispozitivele medicale neînregistrate în registrul de stat se va prezenta următoarele documente: a) Declarația de conformitate CE și/sau Certificat de conformitate CE b) ISO 13485 sau ISO 9001 (în dependență de tipul produsului),

*Se va prezenta fișa tehnică/catalogul/ descrierea produsului de catre producator, produsului ce va confirma descrierea tuturor specificațiilor tehnice. În cazul în care produsul deține un cod de catalog a se indica codul în ofertă și trimiterea la pagina de descriere a produsului în formularul F4.1
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Jantuan
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
7 Jul 2021, 13:59
Date modified
19 Jul 2021, 15:51
Estimated value (without VAT)
717 909 MDL
Achizitii.md ID
21041613
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Contract period
18 Aug 2021 15:50 - 31 Dec 2021 08:00
List of positions
1)
Title
Mănuşi pentru examinare, fara pudră, Nesterile, L CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 392300.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
DUAE
7.07.21 15:01
model contract -.doc
Bidding Documents
Contract MOdel
7.07.21 15:01
anunt_de_participare din 19.07.2021.semnat.pdf anunt_de_participare din 19.07.2021.semnat.pdf
Bidding Documents
Anunțul de Participare
19.07.21 15:51
documentatia_standard_bunuri12.docx
Bidding Documents
Documentatia STandard Word
19.07.21 15:51
documentatia_standard_bunuri din 19.07.2021.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri din 19.07.2021.semnat.pdf
Bidding Documents
Documentația Standard
19.07.21 15:51
lista de distribuție.xlsx
Bidding Documents
Lista de distribuție
19.07.21 15:51
formularele-f4.1-si-f4.2-lp.xlsx
Bidding Documents
Formularele F4.1 și F4.2
19.07.21 15:51

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DITA ESTFARM S.R.L

Normalized price: 400 655,99 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde cerințelor obligatorii solicitate în procedura de achiziție
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SC"Imunotehnomed"SRL

Normalized price: 402 107,50 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Medglobalfarm

Normalized price: 441 337,50 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

M-INTER-FARMA

Normalized price: 560 989 MDL
Status: Awaiting
5
Participant(s) name(s):

ICS "Farmina" SRL

Normalized price: 623 364,70 MDL
Status: Awaiting
6
Participant(s) name(s):

Pharmony

Normalized price: 676 168,28 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications