Select the type of procedure
Commercial procurement
21041558
1
Enquiry period
with
06.07.2021 16:04
to 17.07.2021 10:30
to 17.07.2021 10:30
2
Bidding period
with
17.07.2021 10:30
to 27.07.2021 10:30
to 27.07.2021 10:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 595 033 MDL
Period of clarifications:
6 Jul 2021, 16:04 - 17 Jul 2021, 10:30
Submission of proposals:
17 Jul 2021, 10:30 - 27 Jul 2021, 10:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Scarificarea ușoară a împietruirii drumului, frezarea și plombarea gropilor la îmbrăcămintea degradată, executarea stratului de fundație sau reprofilare din piatră spartă, amorsarea suprafeței cu bitum, amenajarea stratului de egalizare din beton asfaltic cu agregate mărunte, executarea îmbrăcămintei rutiere de beton asfaltic cu agregate mărunte pe suprafața amorsată cu bitum, consolidarea acostamentelor cu un strat din piatră spartă, reparația podețului existent
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Jul 2021, 16:04
Date modified
12 Jul 2021, 11:57
Achizitii.md ID
21041558
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a drumului L242 ”Ciuluc –Hiliuți- Răuțelul Nou”
Budget: 2595033.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
model_declaratie_ro.doc
Bidding Documents
declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
6.07.21 16:04
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
Technical Specifications
Caiet de sarcini/specificatii tehnice
6.07.21 16:04
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt/invitatie de participare
6.07.21 16:04
Date:
12 Jul 2021, 11:57
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
buna ziua, publicati va rugam rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei pentru oferta
Answer (12 Jul 2021, 12:03):
Autoritatea contractanta accepta forma de garantie pentru oferta, conform pct 16, nr.3 și pct. 17 din anuntul de participare - scrisoare emisă de o bancă comercială, conform anexei nr. 9 la documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 – confirmata prin semnătura electronică a participantului, (pentru indicarea rechizitelor bancare in scrisoarea de garantie pentru oferta, la solictarea bancii se va indica urmatoarele rechizite: cf- 1007601009347, IBAN-MD20TRGDAL14514143010000, TRZMD 2X, Trezoreria Regionala Nord).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK