+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 06.07.2021 17:22
to 12.07.2021 08:00
2
Bidding period
with 12.07.2021 08:00
to 19.07.2021 08:00
3
Auction
with 20.07.2021 15:00
to 20.07.2021 15:32
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 508 333,34 MDL
Period of clarifications: 6 Jul 2021, 17:22 - 12 Jul 2021, 8:00
Submission of proposals: 12 Jul 2021, 8:00 - 19 Jul 2021, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Materiale consumabile și piese de schimb
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Petica Andrei
Contact phone
022/250-126
Fax
---
Purchase data
Date created
6 Jul 2021, 17:22
Date modified
7 Jul 2021, 10:01
Achizitii.md ID
21041556
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Request price offers (goods)
Evaluation criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini piese de schimb.pdf caiet de sarcini piese de schimb.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini piese de schimb.
6.07.21 17:22
anunț de participare consumabile.pdf anunț de participare consumabile.pdf
Bidding Documents
anunț de participare
6.07.21 17:22
anunț de participare .pdf anunț de participare .pdf
Bidding Documents
anunț de participare
6.07.21 17:22
documentatia standart consumabile.pdf documentatia standart consumabile.pdf
Bidding Documents
documentatia standart
6.07.21 17:22
duae consumabile.pdf duae consumabile.pdf
Bidding Documents
duae
6.07.21 17:22
achiziționarea materialelor consumabile pentru imprimante și copiatoare
Date:
7 Jul 2021, 10:01
Question's name:
Repartizarea pe loturi separate
Question:
Buna ziua! Pentru asigurarea concurentei transparente solicitam repartezare consumabile pe loturi separate dupa producatorul echipamnetului periferic. Acest lucru se datorează faptului că diferiți producători de echipamente periferice sunt reprezentați de diferiți agenți economici din Republica Moldova. În caz contrar, vom apela la ANSС. Multumim.
Answer (7 Jul 2021, 14:54):
Cadrul normativ din domeniul achizițiilor publice nu prevede obligativitatea autorității contractante de a diviza bunurile ce urmează a le achiziționa de a le diviza pe loturi separate în dependență de producător și Grupul de lucrul a inclus în Planul de achiziții pentru anul 2021 achiziționarea materialelor consumabile ca lot unic.
Date:
8 Jul 2021, 16:36
Question's name:
Atributiile grupului de lucru / Cheltuirea eficienta a banilor publici
Question:
Conform HG10 din din 20-01-2021 punct.30. Membrii grupului de lucru au următoarele obligații: 1) să asigure eficiența achizițiilor publice pentru necesitățile autorității contractante; 2) să asigure participarea pe scară largă a operatorilor economici la procedurile de achiziție publică în scopul asigurării concurenței; Si conform art.7 din legea 131/2015 , Reglementarea relaţiilor privind achiziţiile publice se efectuează în baza următoarelor principii: a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante;b) transparenţa achiziţiilor publice;c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice; . Avind in vedere ca deja al doilea operator economic va atentioneaza asupra faptului ca ar fi bine sa divizati lotul pe loturi separate in dependenta de procucator astfel veti crea conditii egale si concurentiale pentru mai multi operatori economici care intentioneaza sa participe la acesta licitatie.
Answer (9 Jul 2021, 11:11):
La planificarea procedurilor de achiziţii publice, conform pct.14 din Regulamentul cu privire la modul de planificare a contractelor de achiziţii publice, aprobat prin HG nr.1419/2016, autoritatea contractantă nu are dreptul să divizeze achiziţia prin încheierea contractelor de achiziţii publice separate în scopul aplicării unei alte proceduri de achiziţie publică decît procedura care ar fi fost utilizată în conformitate cu Legea privind achiziţiile publice în cazul în care achiziţia nu ar fi fost divizată. Luînd în considerare importanța achiziției planificate și în corespundere cu obligațiile stabilite prin HG nr.10/2021, în scopul asigurării eficienții achizițiilor publice pentru necesitățile autorității contractante și utilizării eficiente a banilor publici, precum şi minimizării riscurilor autorităţii contractante prin atribuirea contractului de livrare a consumabilelor unui sigur operator care presupune a fi unul cu capacități financiare sporite pe piața de desfacere și reputație/etică profesională la nivel, Grupul de lucru a decis achiziționarea materialelor consumabile ca lot unic. Astfel, întru asigurarea și respectarea principiilor ce stau la baza relațiilor privind achizițiile publice statuate prin Legea 131/2015, autoritatea contractantă a inițiat și organizat procedura de achiziție a materialelor consumabile pentru imprimante și copiatoare în strisctă conformitatea cu cadrul legal ce reglementatează domeniul dat, cu anunțarea procedurii de achiziții prin intermediul sistemului informațional RSAP (MTender), astfel asigurînd principiul transparenței și a concurenței loiale dintre agenții economici aflați în competiție pe piața de livrare a consumabilelor din domeniul TIC.
Date:
9 Jul 2021, 13:15
Question's name:
Este posibil divizarea pe loturi in cadrul licitatiei
Question:
Legea nu va interzice in cadrul aceleiasi licitatii sa divizati achizitia pe mai multe loturi vedeti licitatia care are loc acum la Secretariatul Parlamentului https://achizitii.md/ro/public/tender/21041279/ Acelasi cod CPV , acelasi obiect al achizitiei COnsumabile si Accesorii , divizat in 85 de loturi. Astfel ei vor obtine un pret mult mai bun pentru fiecare lot in parte si vor obtine macar o parte din piese in cadrul acestei licitatii si vor putea repeta licitatie pentru loturile ramase(daca vor fi astfel de loturi) D-voastra repetati licitatia deja a 3 oare si riscati din nou sa nu aveti oferte suficiente sau conforme si plus solicitati livrare de 20 de zile care in opinia noastra este un termen prea mic si cu risc mare pentru agentii economici pentru se reusi acumularea tututor pozitiilor din lot. Intelegem perfect necesitatiile stringente ale autoritatii contractante , dar decit de repetat de 3 ori licitatia mai bine de oferit din start un termen de livrare de pina la 40-60 zile care ar fi suficient in conditiile actuale pentru livrarea bunurilor. Multumim.
Answer (9 Jul 2021, 13:39):
Autoritatea contractantă rămîne pe poziția expusă anterior prin cele două răspunsuri plasate în sistem
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".