+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 06.07.2021 13:04
to 17.07.2021 10:00
2
Bidding period
with 17.07.2021 10:00
to 27.07.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 4 711 808 MDL
Period of clarifications: 6 Jul 2021, 13:04 - 17 Jul 2021, 10:00
Submission of proposals: 17 Jul 2021, 10:00 - 27 Jul 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Săpături mecanice, săpături mecanice a rigolelor, montarea elementelor din beton armat prefabricat la construcția podețelor, lucrări de armare și betonare, umpluturi cu pământ, compactări, executarea rigolei din beton armat monolit la intrările și ieșirile podețelor, frezarea și plombarea gropilor la îmbrăcămintea degradată, scarificarea ușoară a împietruirii drumului, executarea stratului de fundație, amorsarea suprafeței cu bitum, amenajarea stratului de egalizare din beton asfaltic cu agregate mărunte, executarea îmbrăcămintei rutiere de beton asfaltic cu agregate mărunte pe suprafața amorsată cu bitum, aducerea la profil a acostamentelor, scarificarea ușoară a împietruirii drumului la accesul spre stația de autobuze, executarea stratului de fundație
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
The contact person
Full name
Prodan Alexandr
Contact phone
+37325922915
Fax
---
Purchase data
Date created
6 Jul 2021, 13:04
Date modified
12 Jul 2021, 10:19
Achizitii.md ID
21041549
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Evaluation criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
model_declaratie_ro.doc
Bidding Documents
declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani
6.07.21 13:04
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Technical Specifications
caiet de sarcini
6.07.21 13:04
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt/invitatie de participare
6.07.21 13:04
ds_lucrari.docx
Bidding Documents
documentatia standart pentru lucrari
6.07.21 13:04
duae_ro.doc
Bidding Documents
document unic de achizitii european
6.07.21 13:04
Date:
12 Jul 2021, 10:19
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, publicati va rog rechizitele bancare in vederea efectuarii garantiei pentur oferta
Answer (12 Jul 2021, 11:09):
Autoritatea contractanta accepta forma de garantie pentru oferta, conform pct 16, nr.3 și pct. 17 din anuntul de participare - scrisoare emisă de o bancă comercială, conform anexei nr. 9 la documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 – confirmata prin semnătura electronică a participantului, (pentru indicarea rechizitelor bancare in scrisoarea de garantie pentru oferta, la solictarea bancii se va indica urmatoarele rechizite: cf- 1007601009347, IBAN-MD20TRGDAL14514143010000, TRZMD 2X, Trezoreria Regionala Nord).
Date:
12 Jul 2021, 11:25
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
transfer la contul autoritatii contractante se accepta?
Answer (12 Jul 2021, 11:29):
Nu se accepta, conform pct 16, nr.3 și pct. 17 din anuntul de participare, autoritatea contractanta accepta forma de garantie pentru oferta, scrisoare emisă de o bancă comercială, conform anexei nr. 9 la documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 – confirmata prin semnătura electronică a participantului
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".