1
Enquiry period
with 29.06.2021 15:58
to 01.07.2021 10:00
2
Bidding period
with 01.07.2021 10:00
to 14.07.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 25 000 MDL
Period of clarifications: 29 Jun 2021, 15:58 - 1 Jul 2021, 10:00
Submission of proposals: 1 Jul 2021, 10:00 - 14 Jul 2021, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lotul nr. 1 „Servicii de asistență pentru software S.I. „Managementul documentelor”,„Registrul petițiilor” și „Biblioteca electronică”:
1.1. - Servicii de asistență pentru software S.I. „Managementul documentelor”;
1.2. - Servicii de asistență pentru software S.I. „Registrul petițiilor”;
1.3. - Servicii de asistență pentru software S.I. „Biblioteca electronică”.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
The contact person
Full name
Leu Mariana
Contact phone
022409715
Purchase data
Date created
29 Jun 2021, 15:53
Date modified
29 Jun 2021, 15:58
Estimated value (without VAT)
25 000 MDL
Achizitii.md ID
21041334
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Contract period
16 Jul 2021 15:56 - 31 Dec 2021 15:56
List of positions
1)
Title
Servicii de asistență pentru software S.I.”Registrul petițiilor”- Clasificarea petițiilor după tipuri, tematică, localități, rezultate examinare, corespondenți etc.; - notificarea (prin e-mail) privind mersul executării documentelor (atenţionări, avertizări, comentarii ş.a.); - accesul personalizat al utilizatorilor la documente în funcţie de rolul exercitat de utilizator; - posibilitatea reînnoirii sau modificării drepturilor de acces; - informarea automatizată a utilizatorilor (angajaţilor) organizaţiei privind actualizarea documentelor sau elaborarea altora noi; - jurnalizarea acțiunilor utilizatorilor: accesare document, deschidere document etc.; - crearea, administrarea, redactarea şi completarea clasificatoarelor Sistemului; - generarea de documente complexe, cum ar fi statistici, rapoarte etc.; - asigurarea securităţii informaţiei la toate etapele de creare, redactare şi transportare a documentelor prin reţele; - identificarea documentelor, navigarea prin bazele de date, căutarea documentelor după criteriile de înregistrare ale acestora; - regăsirea documentelor după legăturile funcţionale (fiecare document poate conţine referinţe la alte documente); - atașarea fișierelor cu răspunsul la petiție; - stabilirea termenelor-tip și a celor individuale de examinare a documentelor; - asigurarea accesului conducătorilor de subdiviziuni la documentele elaborate de subalterni; - asigurarea, până la distribuirea documentului spre examinare, accesului la document exclusiv pentru personalul cu funcții de registrator, administrator și coordonator; - posibilitatea efectuării auditului (analizei) comportamentului utilizatorilor în cadrul Sistemului Informatic (audit gestiune, audit confirmare, audit accesare, audit orice modificare, inclusiv adăugarea executanților); - spațiu suficient de stocare a fișierelor; - numerotarea mixtă (generarea numărului de ordine automat a documentelor începând cu nr.1 annual, adăugarea manuală a unui indice - literă) - instrument bazat cu interfață web. CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Quantity: 6.0
Unit of measurement: Luna
2)
Title
Servicii de asistență pentru software S.I.”Managementul documentelor” -  Clasificarea documentelor (după tip: scrisoare, sesizare, indicație, demers, solicitare etc.; după mijloacele de comunicare: prin poștă, prin e-mail, prin curierul corespondentului, prin curierul propriu; fax etc.); - notificarea (prin e-mail) privind mersul executării documentelor (atenţionări, avertizări ş.a.); - accesul personalizat al utilizatorilor la documente în funcţie de rolul exercitat de utilizator; - posibilitatea reînnoirii sau modificării drepturilor de acces; - informarea automatizată (prin e-mail) a utilizatorilor (angajaţilor) organizaţiei privind actualizarea documentelor sau elaborarea altora noi; - jurnalizarea acțiunilor utilizatorilor: accesare document, deschidere document etc.; - crearea, administrarea, redactarea şi completarea clasificatoarelor Sistemului; - generator de date statistice, constructor de rapoarte; - asigurarea securităţii informaţiei la toate etapele de creare, redactare şi transportare a documentelor prin reţele; - identificarea documentelor, navigarea prin bazele de date, căutarea documentelor după criteriile de înregistrare ale acestora; - regăsirea documentelor după legăturile funcţionale (fiecare document poate conţine referinţe la alte documente); - stabilirea termenelor-tip și a celor individuale de examinare a documentelor; - asigurarea accesului conducătorilor de subdiviziuni la documentele elaborate de subalterni; - asigurarea, până la distribuirea documentului spre examinare, accesului la document exclusiv pentru personalul cu funcții de registrator, administrator și coordonator; - posibilitatea efectuării auditului (analizei) comportamentului utilizatorilor în cadrul Sistemului Informatic (audit gestiune, audit confirmare, audit accesare, audit orice modificare, inclusiv adăugarea executanților); - numerotarea mixtă (generarea numărului de ordine automat a documentelor începând cu nr.1 annual, adăugarea manuală a indicelui subdiviziunii); - instrument bazat cu interfață web. CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Quantity: 6.0
Unit of measurement: Luna
3)
Title
Servicii de asistență pentru software S.I.”Biblioteca electronică”- Stocarea și distribuirea documentelor cu caracter de dispoziție destinatarilor; - Clasificarea documentelor după tip (ordin de bază, ordin pe efectiv, ordin MJ, dispoziție, dispoziție MJ, circulară, nomenclator etc.); - Menţinerea istoriei de modificare a documentelor (note informative referitor la modificările introduse în documentelor sunt anexate electronic de document); - Accesul personalizat al utilizatorilor la documente în dependenţă de funcţia executată; - Posibilitatea reînnoirii drepturilor de acces; - Informarea automatizată (prin e-mail) a utilizatorilor (angajaţilor) organizaţiei privind actualizarea/elaborarea documentelor; - Identificarea documentelor, navigarea prin biblioteca de documente, căutarea documentelor după criteriile de înregistrare ale acestora; - Selectarea documentelor în ordinea cronologică a aprobării, după criteriile de înregistrare; Regăsirea documentelor după legăturile funcţionale (fiecare document poate conţine referinţe la alte documente); - Comentarea documentului de către utilizatori; - Divizarea accesului la modificarea bazei de date; - Posibilitatea efectuării auditului (analizei) comportamentului utilizatorilor în cadrul Sistemului Informatic (audit gestiune, audit confirmare, audit accesare, audit orice modificare, inclusiv adăugarea executanților); - Evidența executării documentelor cu caracter de dispoziție; - Instrument bazat cu interfață web. CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Quantity: 6.0
Unit of measurement: Luna
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare (Pdf)
29.06.21 15:58
anunt de participare secretariat.docx
Bidding Documents
Anunt de participare (Word)
29.06.21 15:58
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

INFOSOFT-MAX S.R.L.

Normalized price: 24 000 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications