Status Cancelled
Estimated value without VAT 1 212 000 MDL
Period of clarifications: 29 Jun 2021, 9:10 - 9 Jul 2021, 12:00
Submission of proposals: 9 Jul 2021, 12:00 - 21 Jul 2021, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Mentenanță și suport pentru Sistemul Informațional de raportare și evidență a Serviciilor medicale, componenta DRG și SIP

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Anularea procedurii de achiziție publică:
Se efectuează în temeiul art. 71 alin.(1) lit g) din Legea nr. 131/2015, ,,există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.”
Totodată, conform prevederilor alin. (3) al aceluiași articol, Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligaţie a autorităţii contractante sau a Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepţia returnării garanţiei pentru ofertă.

Argumentare: Grupul de lucru în procesul de evaluare a ofertelor a constatat că, în sistemul M-Tender, pe platforma www.achizitii.md, au fost reflectate doar 2 loturi, pe când, conform documentației de atragere a ofertelor, urma a fi încărcate în sistem 2 loturi cu 2 poziții, ceea ce a dus la prezentarea de către operatorii economici a ofertelor ce nu corespund cerințelor din documentația de atragere. Astfel, situația creată afectează rezultatul procedurii de atribuire și face imposibilă încheierea contractului.
Date of cancellation
15 Sep 2021, 14:57
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vlaicu Pîrcălab,46
Web site
---
The contact person
Full name
Ion Toma
Contact phone
022-780-264
Purchase data
Date created
29 Jun 2021, 9:10
Date modified
15 Sep 2021, 14:58
Achizitii.md ID
21041265
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.