1
Enquiry period
with 23.06.2021 18:35
to 13.07.2021 11:00
2
Bidding period
with 13.07.2021 11:00
to 02.08.2021 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 25 100 000 MDL
Period of clarifications: 23 Jun 2021, 18:35 - 13 Jul 2021, 11:00
Submission of proposals: 13 Jul 2021, 11:00 - 2 Aug 2021, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de schimbarea tâmplăriei din PVC

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
The contact person
Full name
Gheorghe Chetrușca
Contact phone
022242501
Purchase data
Date created
23 Jun 2021, 18:35
Date modified
30 Jun 2021, 8:28
Achizitii.md ID
21041162
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
23.06.21 18:35
anunț de participare_tip_nou.signed.pdf anunț de participare_tip_nou.signed.pdf
Bidding Documents
30.06.21 08:28
Lucrări de schimbarea tâmplăriei din PVC
Date:
24 Jun 2021, 10:57
Question's name:
Transportarea materialelor
Question:
De ce nu indicați adresele exacte unde vor fi executate lucrările?
Answer (24 Jun 2021, 15:49):
Este de vorba de licitație deschisă (acord-cadru). Recomandăm să examinați legislația la acest compartiment.
Date:
25 Jun 2021, 09:34
Question's name:
Sancţiuni pentru neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor
Question:
Precizați care va fi procentul pentru neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor ?
Answer (29 Jun 2021, 08:52):
La ce exact Vă referiți?
Date:
29 Jun 2021, 11:15
Question's name:
documentatia de atribuire
Question:
Buna ziua, Tendere de 30 120 000 lei nu sunt petrecute in fiecare zi, si de aia, va solicitam sa modificati p10 a) executarea în ultimii 5 ani cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului cel mai mare contract subsecvent. E destul sa lasati confirmarea executării lucrărilor de montare a tâmplăriei de PVC pe parcursul a 5 ani, minim de 3 500 m2 Recomandări din partea beneficiarilor pentru demonstrarea lucrărilor similare.
Answer (5 Jul 2021, 15:43):
Aceasta cerinta este obligatorie conform legislatiei in vigoare
Date:
29 Jun 2021, 16:47
Question's name:
documentatia de atribuire
Question:
La p. 10 se are in vedere ca, OE trebuie sa prezinte una dintre aceste doua solicitari? 1. Contract cu o valoare nu mai mică de 75% sau 2. Minim de 3 500 m2
Answer (5 Jul 2021, 15:44):
Ambele cerinte trebuie sa fie respectate
Date:
5 Jul 2021, 16:48
Question's name:
documentatia
Question:
Pentru cine e pregatit acest tender? Ar fi bine ca, sa participe mai mult operatori economici, dar nu iarasi, le dati prioritate celor mari,iar astea, care nu au ca experienta contract de 30000000, iarasi sa fie lezati in drepturi
Answer (5 Jul 2021, 17:07):
Rugam sa examinati atent documentatia de atribuire. Nu exista asa cerinta cu experienta de 30 mln lei.
Date:
5 Jul 2021, 17:15
Question's name:
documentatia de atribuire
Question:
executarea în ultimii 5 ani cel puţin aunui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului cel mai mare contract subsecvent (asta inseamna 22 500 000 lei cu tva) Va rugam, sa tineti cont de legislatia in vigoare si sa permieti ca, toti OE cointeresati de procedura data sa participe.
Answer (5 Jul 2021, 17:55):
Va rugam sa examinati detaliat documentatia. Nu este aceasta 75% din valoarea viitorului contract subsecvent
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.