Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
21.06.2021 15:38
to 01.07.2021 15:30
to 01.07.2021 15:30
2
Bidding period
with
01.07.2021 15:30
to 15.07.2021 15:30
to 15.07.2021 15:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 860 000 MDL
Period of clarifications:
21 Jun 2021, 15:38 - 1 Jul 2021, 15:30
Submission of proposals:
1 Jul 2021, 15:30 - 15 Jul 2021, 15:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
- Calculatoare desktop
- Laptopuri
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Jun 2021, 15:38
Date modified
24 Jun 2021, 16:29
Achizitii.md ID
21041065
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Documents history
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: b6ad96aa-8a50-46dc-9f62-85b3d8a61944
tenderNotice
-
anunt de participare!.pdf
anunt de participare!.pdf
ID: b6ad96aa-8a50-46dc-9f62-85b3d8a61944
tenderNotice
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: b6ad96aa-8a50-46dc-9f62-85b3d8a61944
tenderNotice
tenderNotice
24.06.21 16:29
Calculatoare desktop
Date:
21 Jun 2021, 15:58
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta iclusiv pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1B), rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat
Answer (21 Jun 2021, 16:24):
Anuntul de participare a fost suplinit cu acest punct.
Date:
22 Jun 2021, 11:52
Question's name:
Prezentarea Garantiei pentru oferta la sediul institutiei
Question:
Buna ziua.
Va rugam sa explicati ce aveti in vedere prin sintagma indicata la modalitatea de prezentare a garantiei pentru oferta, atunci cind solicitati ”SA FIE PREZENTAT LA SEDIUL INSTITUTIEI”. Cind? Cum? De ce?
Answer (22 Jun 2021, 13:02):
Solicitam ca Garantia bancara pentru oferta sa fie prezentata in original la sediul insitutiei, pina la finalizarea licitatiei
Date:
22 Jun 2021, 14:12
Question's name:
Răspuns (22 iun 2021, 13:02):
Question:
Ce subintelegeti exact prin finalizarea licitatiei?
Answer (22 Jun 2021, 14:27):
data de 15 iulie 2021, ora 15:30
Date:
22 Jun 2021, 14:47
Question's name:
Răspuns (22 iun 2021, 14:27):
Question:
Situatie absolut inadmisibila!
Rugam sa ne indicati articolul din Lege conform caruia solicitati in asa mod garantia bancara pentru oferta.
Toate documentele se incarca in format electronic pe platforma pina la data limita (15 iulie 2021, ora 15:30).
Apoi, dupa deschiderea ofertelor, conform prevederilor din DUAE, solicitati prezentarea in decurs de 3 zile lucratoare, a documentelor care va intereseaza, fizic, in format hirtie.
Se vede ca Primaria Chisinau are reguli personale de organizare si petrecere a concursurilor de achizitie!
Toti actorii antrenati in procesul de achizitie sunt obligati sa respecte prevederile Legii nr.131 privind achizitiile publice.
Rugam sa faceti corectarile de rigoare in Anuntul de Participare, astfel documentatia standard va fi contestata la ANSC
Answer (24 Jun 2021, 16:29):
Este modificat Anuntul de participare!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK