Public procurement
21040839
Lotul 3: Extinderea termenului de garanție a infrastructurii hardware pentru soluția DCU
1
Enquiry period
with 15.06.2021 16:53
to 25.06.2021 11:00
to 25.06.2021 11:00
2
Bidding period
with 25.06.2021 11:00
to 09.07.2021 11:00
to 09.07.2021 11:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
54 166,67 MDL
Period of clarifications:
15 Jun 2021, 16:53 - 25 Jun 2021, 11:00
Submission of proposals:
25 Jun 2021, 11:00 - 9 Jul 2021, 11:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Tip: Extinderea termenului de garanţie pentru 3 (trei) servere HPE DL380 Gen10 24SFF CTO, procurate în anul 2018.
Cerințe: Serviciile urmează a fi prestate în baza prelungirii contractului de garanție cu producătorul pentru perioada 01.09.2021 – 31.08.2022 pentru serverele HPE DL380 Gen10 24SFF CTO cu datele de referință:
- p/n: 868704-B21;
- s/n: CZ28330F7Q, CZ28330F7R, CZ28330F7N.
Cerințe generale de prestare a serviciilor în perioada extinsă a termenului de garanție trebuie să include minim următoarele:
1. Posibilitatea contactării imediate a Ofertantului (Prestatorului) la linia „hot-line” în scopul raportării unei defecţiuni sau probleme.
2. Timpul de reacție din partea Prestatorului nu trebuie să depăşească 1 oră (în zilele de lucru, intervalul de timp 08:00 – 18:00);
3. Diagnosticarea problemei nu trebuie să depăşească 1 zi lucrătoare. În cazul în care la necesitatea Beneficiarului executarea lucrărilor de diagnosticare trebuie să se efectueze în ore/zile nelucrătoare, termenul de diagnosticare poate fi extins până la 5 zile lucrătoare;
4. Înlăturarea problemei nu trebuie să depăşească 10 zile lucrătoare. Înlăturarea problemei presupune repararea sau substituirea componentelor defectate, instalarea, configurarea şi testarea funcţionării adecvate a lor. Pentru înlăturarea cu întârziere a problemei, Prestatorul va plăti o penalitate în mărime de 1% din costul anual a serviciilor aferent unui echipament indicat în această poziție pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere;
5. Efectuarea lucrărilor de suport și upgrade a softului firmware și a softului integrat care asigură funcționalitatea echipamentului în limita versiunilor disponibile pentru echipamentul deservit;
6. Diagnosticarea echipamentelor și rezolvarea problemelor legate de situații excepționale sau funcționarea nestabilă a echipamentului;
7. Propunerea de metode de soluționare și prevenire a incidentelor;
8. Toate lucrările de deservire şi reparaţie a echipamentului se execută în sediul Beneficiarului de către personalul calificat din contul Prestatorului, utilizând componentele noi livrate de producătorul echipamentului. Toate serviciile legate de înlăturarea defecțiunilor sau problemelor (inclusiv corespondența cu producătorul, transportarea, vămuirea pieselor de schimb și celor defectate, etc.) vor fi efectuate de către Prestator din contul său. Garanţia include costul pieselor şsi al manoperei;
9. La solicitarea Beneficiarului lucrările de diagnosticare, deservire / reparaţie se execută de către personalul Prestatorului şi în afară zilelor de lucru (în zilele de odihnă);
10. La finisarea perioadei de garanție extinsă, Prestatorul va fi obligat să prezinte Raportul privind executarea Serviciilor în baza căruia se va semna Actul de prestare a serviciilor.
Forma prezentării garanției: Prestatorul va trebui să prezinte până la 01.09.2021 un document confirmativ parvenit de la compania producător, care să garanteze extinderea termenului de garanţie pentru echipament, sau o confirmare pe site-ul producătorului că produsele sunt acoperite de garanție pentru perioada solicitată. Pentru confirmarea extinderii garanției cu întârziere, Prestatorul va plăti o penalitate în mărime de 0,1% din costul poziției confirmate cu întârziere.
Cerințe: Serviciile urmează a fi prestate în baza prelungirii contractului de garanție cu producătorul pentru perioada 01.09.2021 – 31.08.2022 pentru serverele HPE DL380 Gen10 24SFF CTO cu datele de referință:
- p/n: 868704-B21;
- s/n: CZ28330F7Q, CZ28330F7R, CZ28330F7N.
Cerințe generale de prestare a serviciilor în perioada extinsă a termenului de garanție trebuie să include minim următoarele:
1. Posibilitatea contactării imediate a Ofertantului (Prestatorului) la linia „hot-line” în scopul raportării unei defecţiuni sau probleme.
2. Timpul de reacție din partea Prestatorului nu trebuie să depăşească 1 oră (în zilele de lucru, intervalul de timp 08:00 – 18:00);
3. Diagnosticarea problemei nu trebuie să depăşească 1 zi lucrătoare. În cazul în care la necesitatea Beneficiarului executarea lucrărilor de diagnosticare trebuie să se efectueze în ore/zile nelucrătoare, termenul de diagnosticare poate fi extins până la 5 zile lucrătoare;
4. Înlăturarea problemei nu trebuie să depăşească 10 zile lucrătoare. Înlăturarea problemei presupune repararea sau substituirea componentelor defectate, instalarea, configurarea şi testarea funcţionării adecvate a lor. Pentru înlăturarea cu întârziere a problemei, Prestatorul va plăti o penalitate în mărime de 1% din costul anual a serviciilor aferent unui echipament indicat în această poziție pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere;
5. Efectuarea lucrărilor de suport și upgrade a softului firmware și a softului integrat care asigură funcționalitatea echipamentului în limita versiunilor disponibile pentru echipamentul deservit;
6. Diagnosticarea echipamentelor și rezolvarea problemelor legate de situații excepționale sau funcționarea nestabilă a echipamentului;
7. Propunerea de metode de soluționare și prevenire a incidentelor;
8. Toate lucrările de deservire şi reparaţie a echipamentului se execută în sediul Beneficiarului de către personalul calificat din contul Prestatorului, utilizând componentele noi livrate de producătorul echipamentului. Toate serviciile legate de înlăturarea defecțiunilor sau problemelor (inclusiv corespondența cu producătorul, transportarea, vămuirea pieselor de schimb și celor defectate, etc.) vor fi efectuate de către Prestator din contul său. Garanţia include costul pieselor şsi al manoperei;
9. La solicitarea Beneficiarului lucrările de diagnosticare, deservire / reparaţie se execută de către personalul Prestatorului şi în afară zilelor de lucru (în zilele de odihnă);
10. La finisarea perioadei de garanție extinsă, Prestatorul va fi obligat să prezinte Raportul privind executarea Serviciilor în baza căruia se va semna Actul de prestare a serviciilor.
Forma prezentării garanției: Prestatorul va trebui să prezinte până la 01.09.2021 un document confirmativ parvenit de la compania producător, care să garanteze extinderea termenului de garanţie pentru echipament, sau o confirmare pe site-ul producătorului că produsele sunt acoperite de garanție pentru perioada solicitată. Pentru confirmarea extinderii garanției cu întârziere, Prestatorul va plăti o penalitate în mărime de 0,1% din costul poziției confirmate cu întârziere.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Jun 2021, 16:44
Date modified
15 Jun 2021, 16:53
Estimated value (without VAT)
54 166,67 MDL
Achizitii.md ID
21040839
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Contract period
24 Aug 2021 16:50 - 31 Aug 2022 16:52
List of positions
1)
Title
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 3 (trei) servere HPE DL380 Gen10 24SFF CTO
CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
S&T Mold
Normalized price:
54 160 MDL
Status:
Winner
Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii solicitate
20.07.21 15:00
Reason: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
6.07.21 08:50
Opening date:
9.07.21 11:00
Financial proposal
Date of download:
6.07.21 08:50
Opening date:
9.07.21 11:00
Financial proposal
Date of download:
6.07.21 08:50
Opening date:
9.07.21 11:00
Documents of submission
Date of download:
6.07.21 08:50
Opening date:
9.07.21 11:00
garantia pentru oferta.signed.pdf
garantia pentru oferta.signed.pdf
ID: b8e0aefa-7ec1-4995-aab5-7282baabd0b3
Documents of submission
Date of download:
6.07.21 08:50
Opening date:
9.07.21 11:00
Documents of submission
Date of download:
6.07.21 08:50
Opening date:
9.07.21 11:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK