Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
93 795,83 USD
Period of clarifications:
11 Jun 2021, 14:10 - 24 Jun 2021, 15:25
Submission of proposals:
24 Jun 2021, 15:25 - 15 Jul 2021, 17:25
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Achiziționarea de server, computere, imprimante, scanere și cântare.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Urmare a examinării de către Grupul de lucru al întreprinderii, a ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziționare de server, computere, imprimante, scanere și cântare, având în vedere respectarea cerințelor stabilite, și totodată conducându-se de prevederile Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351/2020, grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție din motiv că, niciunul dintre ofertanți nu a întrunit condițiile de calificare prevăzute în documentația de atribuire” și anume nici un operator economic participant la procedura dată de achiziție nu a depus “Certificatul de origine”, acesta fiind ca document obligatoriu solicitat în invitația de participare, necesar pentru selectarea operatorului economic care va furniza echipament de calitate pentru necesitățile întreprinderii.
Date of cancellation
12 Oct 2021, 12:45
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Jun 2021, 13:42
Date modified
12 Oct 2021, 12:46
Achizitii.md ID
21040715
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 3 - Server și servicii de instalare și configurare al echipamentului
Budget: 18666.67 USD
Cancelled
Imprimantă de etichete
Date:
11 Jun 2021, 14:32
Question's name:
Dovumente obligatorii
Question:
Buna ziua.
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE):
"p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45."
Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta iclusiv pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1B), rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat
Answer (14 Jun 2021, 13:26):
Bună ziua,
Achiziția a fost creată în conformitate cu prevederile legislației în vigoare.
Obligația de a deține un astfel de număr de înregistrare rezultă din prevederile Regulamentului invocat de Dumneavoastră. Urmează deja Dumneavoastră să vă apreciați dacă vă identificați și cădeți sub incidența acestui regulament sau nu, la fel și ce ține de conformarea cu prevederile acestuia.
Totodată menționăm că sunteți în drept de a confirma deținerea codului de producător.
Date:
14 Jun 2021, 10:44
Question's name:
Anunțuil de participare.
Question:
Buna ziua, plasați vă rugăm frumos anunțul de participare cu prețul estimat pentru fiecre lot în parte.
Answer (14 Jun 2021, 11:30):
Bună ziua,
În anunțul de participare pe prima foaie sunt indicate sumele estimative pentru fiecare lot separat. La fel sumele pentru fiecare lot în parte sunt indicate si pe platformă.
O zi bună!
Date:
15 Jun 2021, 16:36
Question's name:
Garantie si Serviciu de mentenanta
Question:
Buna ziua, unele din echipamentele solicitate sunt destul de specializate iar faptul ca ati solicitat in documentatie * Autorizatie de la producator pentru participarea la licitatie* ar pretinde faptul ca furnizorul sau furnizorii locali de echipamente sa fie certificati si in reparatia acestor echipamente. Ati specificat in cerinte termenul de garantie nu si de reparare, spuneti va rog in caz de situatie de defect a echipamentelor cine se va ocupa de repararea acestora?
Answer (16 Jun 2021, 15:12):
Bună ziua,
Garanția produselor reprezintă obligația comerciantului de a repara sau de a înlocui produsul cumpărat de client sau, după caz, de a restitui prețul plătit de client, în cazul unui produs neconform. Reparația produselor se va face conform termenilor specificați în legislația în vigoare a Republicii Moldova.
Furnizorii care vor participa la concursul privind achiziționarea de server, computere, imprimante, scanere și cântare trebuie să fie certificați în reparația echipamentelor, ceea ce presupune existența unui service centru în Republica Moldova (preferențial în Chișinău).
Vînzătorul este obligat, în cazul produselor electrice de folosinţă îndelungată, la prezentarea de către consumator a pretenţiei întemeiate referitor la deficienţele produsului, care nu-i sînt imputabile şi care urmează a fi remediate, să pună la dispoziţia acestuia gratuit în termen de 3 zile, un produs similar pe perioada reparaţiei, suportînd şi cheltuielile de transportare şi manipulare. Preferențial nu și obligatoriu efectuarea lucrărilor de reparație în decurs de 72 ore.
Date:
21 Jun 2021, 16:28
Question's name:
Acte necesare
Question:
Buna ziua, Certificatul de origine de la producator are un format anume sau poate fi in forma libera? Este oare certificatul de origine acelasi certificat de conformitate emis de producator?
Answer (22 Jun 2021, 15:25):
Bună ziua,
1. Certificatul de origine nu are format standart, doar trebuie să fie eliberat de producător.
2. Participanții trebuie să prezinte certificatul de origine sau de conformitate emis de producător (în certificat trebuie să fie indicată denumirea participantului la licitație, și trebuie să fie ștampilat de producător)
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK