+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 10.06.2021 10:21
to 21.06.2021 10:00
2 days left
2
Bidding period
with 21.06.2021 10:00
to 01.07.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 1 765 666,67 MDL
Period of clarifications: 10 Jun 2021, 10:21 - 21 Jun 2021, 10:00
Submission of proposals: 21 Jun 2021, 10:00 - 1 Jul 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe
Dulapuri pentru copii cu bancă,
Mobilier din inox,
Dulap pentru haine cu 2 uși,
Dulap p/u materiale didactice cu uși,
Mese pentru profesori cu colțuri rotungite,
Scaune / fotolii,
Bănci reglabile cu colțuri rotungite cu scaune reglabile,
Set p/u cantina: masă reglabilă cu 2 bănci reglabile,
Paturi p/u copii cu spetează rontungită (fără saltea),
Dulapuri metal,
Bucătării,
Dulap perete pentru jucării,
Mobilă set perete.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Braga Angela Chirița
Contact phone
022499661
Fax
---
Purchase data
Date created
10 Jun 2021, 10:21
Date modified
10 Jun 2021, 13:59
Achizitii.md ID
21040635
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Evaluation criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
10.06.21 13:56
documentatia_standard_bunuri.docx
Bidding Documents
documentatia_standard
10.06.21 13:58
duae.doc
Bidding Documents
 Informații privind operatorul economic;  Informații privind reprezentanții operatorului economic;  Motive privind plata impozitelor;  Capacitatea de exercitare a activității profesionale;  Capacitatea economică și financiară;  Capacitatea tehnică și/sau profesională; Standarde de asigurare a calității;
10.06.21 13:58
Date:
10 Jun 2021, 11:45
Question's name:
Lista de distribuire
Question:
Buna ziua, la ce institutii vor fi distribuite bunurile solicitate?
Answer (10 Jun 2021, 11:53):
Buna ziua, sistema numi permite să incarc Anunțul de participare unde este indicat totul, urmăriți.
Date:
14 Jun 2021, 13:22
Question's name:
Fotografii și schite
Question:
Buna ziua nu gasim anexele publicatile va rog .
Answer (14 Jun 2021, 16:32):
Buna ziua, anexele sunt publicate la fiecare lot
Set: mesa p/u copii reglabilă cu / scaune reglabile cu picioare metal
Date:
16 Jun 2021, 12:09
Question's name:
Concretizare cantitate
Question:
Buna ziua! Va rugam sa concretizati pentru pozitia 10 din Lotul 8 de cite scaune reglabile este nevoie? Conform Anexei 71 se solicita 38 buc, pe cind în anunțul de participare sunt indicate 30 buc. Unde este indicata cantitatea corecta? Mulțumim
Answer (16 Jun 2021, 12:21):
Buna ziua în Anexa 71 este clar indicat Dimensiunile la scaun 30 cm-38 cm.. nu este scris buc.
Mobilă din inox
Date:
18 Jun 2021, 16:12
Question's name:
poz. 9
Question:
Pozitia 9- Raft 1000x500x1600 Anexa 11, Intrebarea Nu e clar ce este amplasat pe polita nr1 si nr3 (gr188)
Answer (18 Jun 2021, 16:20):
OE recunoscut invingător va coordona dimensiunile cu administrația instituției.
Mobilă din inox
Date:
18 Jun 2021, 16:12
Question's name:
poz. 10
Question:
pozitia 10-raft 1350x?x2000-Anexa 12, si raft 1050x?x2000 anexa 13, Intrebarea: nu este clar adincimea Raftului
Answer (18 Jun 2021, 16:21):
OE recunoscut invingător va coordona dimensiunile cu administrația instituției.
Question's name
Question
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".