+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 09.06.2021 16:56
to 22.06.2021 12:00
3 days left
2
Bidding period
with 22.06.2021 12:00
to 01.07.2021 11:00
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 1 600 000 MDL
Period of clarifications: 9 Jun 2021, 16:56 - 22 Jun 2021, 12:00
Submission of proposals: 22 Jun 2021, 12:00 - 1 Jul 2021, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe
Computere portabile (Laptopuri)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
The contact person
Full name
Olga Gherman
Contact phone
(022) 23-35-03
Fax
---
Purchase data
Date created
9 Jun 2021, 16:56
Date modified
14 Jun 2021, 11:27
Achizitii.md ID
21040613
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Evaluation criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
declaratie.doc
Bidding Documents
Declarație
9.06.21 16:56
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
9.06.21 16:56
documentatia_standard.docx
Bidding Documents
Documentația Standard
14.06.21 11:27
anunt_de_participare_modificat.semnat.pdf anunt_de_participare_modificat.semnat.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare
14.06.21 11:27
Date:
11 Jun 2021, 10:55
Question's name:
Referitor la Termenul de livrare
Question:
Luând în considerare că producția de laptopuri este amenințată de deficitul de cipuri la nivel mondial și livrările de echipament pot întârzia, solicităm respectuos să modificați termenii de livrare de la 45 la 90 de zile calendaristice.
Answer (11 Jun 2021, 11:32):
Autoritatea Contractanta nu poate accepta un termen de livrare mai mare decit cel indicat, deoarece necesitatea este de maximă urgență întru asigurarea realizării activităților didactice și științifice în cadrul UTM pentru noul an de studii, aceste echipamente fiind destinate cadrelor didactico-stiințifice ale universității.
Date:
11 Jun 2021, 15:08
Question's name:
termen de livrare
Question:
Majoritatea producătorilor de echipament livrează în termen de minim 60 de zile calendaristice. A.C. solicită termenul de livrare 45 de zile, în cazul dat rezultă că: Probabilitatea este nulă, că la moment există un operator economic/producător care are în depozit 200 de calculatoare c/f specificațiilor tehnice solicitate de A.C., doar în cazul când ar fi fost o înțelegere prealabilă între A.C și un alt operator economic.
Answer (14 Jun 2021, 11:14):
Bună ziua. Prin prezenta Vă comunicăm faptul că ținând cont de necesitatea de maximă urgență a tehnicii de calcul stipulată în caietul de sarcini, Autoritatea Contractantă este în imposibilitatea prelungirii termenului de livrare cu numărul de zile solicitat de către Dvs. Pentru instituția superioară de învățământ este critic ca aceste echipamente să fie utilizate de către cadrele didactice în procesul de pregătire a noului an de studii, care implică utilizarea la maxim a instrumentelor IT în instruire. Prin cerințele stipulate în anunțul de participare Autoritatea Contractantă nu a stabilit careva criterii specifice care ar determina încălcarea principiilor achizițiilor publice. Termenul de livrare maxim acceptat de Autoritatea Contractantă ar fi 45 zile lucrătoare, modificare ce va fi efectuată și în cadrul documentației de atribuire.
Question's name
Question
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".