Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
07.06.2021 14:44
to 16.06.2021 17:00
to 16.06.2021 17:00
2
Bidding period
with
16.06.2021 17:00
to 21.06.2021 17:00
to 21.06.2021 17:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
666 666,67 MDL
Period of clarifications:
7 Jun 2021, 14:44 - 16 Jun 2021, 17:00
Submission of proposals:
16 Jun 2021, 17:00 - 21 Jun 2021, 17:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Bandă pentru aparatele de casă (role termo)
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Jun 2021, 14:32
Date modified
8 Jun 2021, 13:31
Achizitii.md ID
21040476
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Declaratie Operator Economic
Technical Specifications
DECLARAȚIE privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art.16 alin.(2) lit.a) din Legea nr.246/2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală
7.06.21 14:44
Date:
8 Jun 2021, 13:31
Question's name:
cantitati
Question:
Buna ziua, nu ati specificat cantitatile pentru pozitiile solicitate
Answer (10 Jun 2021, 11:13):
Bună ziua,
Operatorii economici care vor participa la procedură vor prezenta oferta financiară și de preț per bucată, luînd în calcul suma totală alocată pentru anul 2021, iar în formularul F3.1 va indica suma prețului unitar pentru poziția din Anexa nr.1.
Date:
15 Jun 2021, 16:24
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, spuneti va rog livrarile de marfa vor avea loc 1 singura data la incheierea contractului, sau la solicitarea dumneavoastra? Ma refer la livrari lunare/saptamanale/la solicitare. Si unde vor avea loc aceste livrari, la depozitul central sau la fiecare oficiu in parte?
Answer (16 Jun 2021, 08:06):
Buna ziua,
Livrarile de bunuri vor avea loc în baza comenzilor, la solicitarea autorității contractante pe perioada anului 2021. Totodată, bunurile se vor livra la adresa depozitului central, nu în fiecare oficiu poștal.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK