+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 04.06.2021 09:27
to 10.06.2021 00:00
2
Bidding period
with 10.06.2021 00:00
to 21.06.2021 00:00
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 006 385 MDL
Period of clarifications: 4 Jun 2021, 9:27 - 10 Jun 2021, 0:00
Submission of proposals: 10 Jun 2021, 0:00 - 21 Jun 2021, 0:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație și reconstrucție a blocurilor alimentare la Grădinițele de copii nr. 101 și 171 din comuna Băcioi
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Băcioi, Independenței 125
Web site
---
The contact person
Full name
Ilie Leahu
Contact phone
022381255 022383525
Fax
---
Purchase data
Date created
4 Jun 2021, 9:27
Date modified
4 Jun 2021, 16:13
Achizitii.md ID
21040376
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Evaluation criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
4.06.21 09:27
lista cantităților de lucrări.doc
Bidding Documents
4.06.21 09:27
anunț de participare.doc
Bidding Documents
4.06.21 09:27
documentatia standart.doc
Bidding Documents
4.06.21 09:27
Date:
4 Jun 2021, 16:13
Question's name:
Anunț de participare.
Question:
De ce cereți Formularele F4.1 și F4.2 dacă solicitați Devize locale F.3, F5, F7?
Answer (8 Jun 2021, 08:19):
Conform art. 65 alin. 4 al Legii 131/2015 prezentarea ofertei presupune depunerea intr-un set comun propunerii tehnice, a pr0punerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".