1
Enquiry period
with 03.06.2021 15:00
to 09.06.2021 12:00
2
Bidding period
with 09.06.2021 12:00
to 16.06.2021 12:00
3
Auction
with 17.06.2021 15:00
to 17.06.2021 15:32
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 369 640 MDL
Period of clarifications: 3 Jun 2021, 15:00 - 9 Jun 2021, 12:00
Submission of proposals: 9 Jun 2021, 12:00 - 16 Jun 2021, 12:00
Auction start date: 17 Jun 2021, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de deservire a climatizoarelor conform listei serviciilor necesare a fi prestate Anexa 1 în cantitățile și în subdiviziunile teritoriale conform Anexei 2.Anexa nr.1

Lista serviciilor necesare a fi prestate:

• Verificarea vizuală la:
 prezenţa deteriorărilor mecanice şi electrice;
 filtrelor de aer ;
 schimbătoarelor de căldură a vaporizatorului şi condensatorului;
• Verificarea lucrului climatizatorului în toate regimurile;
• Verificarea lucrului jaluzelelor de ieşire şi a mecanismului de acţionare;
• Verificarea corectitudinii sistemului de indicaţii a regimurilor;
• Dezasamblarea/asamblarea părţilor componente ale utilajului;
• Curăţarea schimbătorului de căldură a blocului interior;
• Curăţarea schimbătorului de căldură a blocului exterior cu folosirea agregatului special cu apă sub presiune;
• Curăţarea grilei pentru aerul indecent şi a filtrelor de aer;
• Curăţarea corpurilor blocurilor interioare şi exterioare;
• Verificarea căderilor de temperatură la intrare/ieşire a vaporizatorului-presiunii ridicate şi joase a conturului frigorific;
• Verificarea întregimii sistemului de circulaţie a agentului frigorific şi eventualele scurgeri;
• Spălarea sistemului de drenare;
• Verificarea legăturilor electrice şi a roţilor ventilatoarelor;
• Verificarea componentelor electrice: releu, aparataj de reglare, elementelor de legătură;
• Verificarea tensiunii electrice;
• Diagnostica termo fizică;
• Verificarea curentului de lucru a compresorului;
• Diagnostica blocurilor electrice, cu întocmirea actului corespunzător de verificare;
• Verificarea fixărilor mecanice, rulmenţilor şi ungerea lor;
• Analiza măsurărilor efectuate, alcătuirea actului de deteriorării (în caz de necesitate);
• Consultarea reprezentanţelor Beneficiarului la exploatarea corectă a climatizatoarelor (în caz de necesitate).
• Folosirea lichidelor speciale pentru dezinfectarea antibacteriană şi antistatică a blocului interior, şi curăţirea blocului exterior cu spălarea sub presiune cu aparatul special.

NOTĂ:
Modulele exterioare de la sediul aparatului central al CNAS și sect. Botanica în mod obligatoriu vor fi deservite cu autoturnul, iar celelalte module a blocurilor cu nivele mai mari de 2 etaje, să fie deservite doar la necesitate cu autoturnul.
În cazul constatării defecțiunilor la climatizatoarele deservite se va întocmi act de defectare în 2 exemplare (1exemplar-gestionarului, 2 exemplar să prezintă în bir .515 persoanei responsabile din cadrul ACCNAS or.Chișinău str.G.Tudor,3) cu indicarea elementelor ne funcționale cu estimarea costului de reparație.
La finisarea deservirii fiecărei partide de climatizatoare, se va semna actul de executare a serviciilor conform contractului. În caz de neutilizare a lichidelor speciale de dezinfectare antibacteriană şi antistatică, actul de executare nu va fi semnat şi nu se va achita pentru serviciul dat.
Cheltuielile de deservire cu autoturnul vor fi incluse în prețul ofertei.


Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Full name
Chiţan Cristina
Contact phone
+37322257752
Purchase data
Date created
Date modified
3 Jun 2021, 15:01
Estimated value (without VAT)
369 640 MDL
The minimum downward of the price
3 500 MDL
Achizitii.md ID
21040365
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Aparatul Central al CNAS și sediile CTAS
Contract period
19 Jun 2021 03:00 - 19 Jul 2021 03:00
List of positions
1)
Title
Achiziţionarea serviciilor de deservire a climatizoarelor de tip split CPV: 50800000-3 - Miscellaneous repair and maintenance services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
ANUNȚ DE PARTICIPARE DESERVIRE CLIMATIZOARE 2021.semnat
Technical Specifications
Anunț de participare
3.06.21 15:00
documentatia_standard COP DESERVIREA CLIMATIZOARELOR 2021.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard
3.06.21 15:00
DUAE Deservire climatizoare.semnat
Technical Specifications
DUAE
3.06.21 15:00

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

CLIMATSISTEM SRL

Normalized price: 99 990 MDL
Status: Winner
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Smart Climat

Normalized price: 100 000 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

NELDIRO SRL

Normalized price: 204 000 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

Piroterm-Service

Normalized price: 211 480 MDL
Status: Awaiting
5
Participant(s) name(s):

"CUB-GAZ GRUP"

Normalized price: 270 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

Plai Climat SRL

Normalized price: 272 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
7
Participant(s) name(s):

KAZINST GRUP SRL

Normalized price: 350 275 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications