1
Enquiry period
with 02.06.2021 16:18
to 11.06.2021 17:00
2
Bidding period
with 11.06.2021 17:00
to 18.06.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 605 333,33 MDL
Period of clarifications: 2 Jun 2021, 16:18 - 11 Jun 2021, 17:00
Submission of proposals: 11 Jun 2021, 17:00 - 18 Jun 2021, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Set individual cu înălțime ajustabilă

Produs în condiții de fabrică

Bancă reglabilă pe înălţime – 454 buc.
Dimensiuni banca: 700x500 mm
Inalțime reglabilă: 670-790 mm
Structura: profil de 50x30xl,5 mm din oțel, imbinat prin sudura în camp protector de argon, vopsit in camp electrostatic. Picioarele structurii sunt prevăzute cu talpi din PVC, fixate de structura cu posibilitatea de regulare pe inaltime pentru a prelua eventualele denivelari ale pardoselii;
Compartiment depozitare: executat din tabla ambutisata îmbinata prin nituire, vopsita în camp electrostatic;
Blatul este executat din PAL melaminat cu grosimea de 18 mm, rotunjit la colturi, cantuit cu cant bordurat din PVC aplicat prin capsulare vacuumatica, astfel incat prin aplicare sunt protejate continuu toate muchiile dar si suprafata superioara și inferioară in imediata apropiere a cantului. Pe partea superioara a acestuia este prevazut un suport de creioane-pixuri din PVC, incastrat si fixat tot prin vacuum;
Culori: pentru lemn-fag;
pentru structura metalica-gri;
Scaun reglabil – 454 buc.
Inaltime sezut reglabila: 340-440 mm;
Inaltime totală reglabila: 710-800 mm;
Sezut si spatar: realizate din lemn stratificat cu grosimea de 10 mm;
Structura: profil de 50x30x1,5 mm din otel, imbinat prin sudura in camp protector de argon, vopsit in camp electrostatic. Picioarele structurii sunt prevazute cu talpi din PVA, fixate de structura cu posibilitatea de reglare pe inaltime pentru a prelua eventualele denivelari ale pardoselii;
Culori: pentru lemn - fag;
pentru structura metalica - gri
Garanție: 3 ani de la data livrarii
Transportarea, asamblarea, descarcarea se face de către întreprinderea cîștigătoare, din contul acesteia.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
3 Jun 2021, 8:43
Estimated value (without VAT)
605 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21040309
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform listei cu adrese
Contract period
2 Aug 2021 03:00 - 31 Dec 2021 02:00
List of positions
1)
Title
Achiziționarea mobilei, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 454.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE formular nou din 26.11.2020
Bidding Documents
DUAE
2.06.21 16:18
declaratie_ro
Bidding Documents
Declarație pentru cîștigători
2.06.21 16:18
lista instituțiilor.semnat
Bidding Documents
lista cu adrese format PDF semnat
2.06.21 16:18
lista instituțiilor
Bidding Documents
lista cu adrese
2.06.21 16:18
anunt_de_participare - mobilă
Bidding Documents
Anunț de participare
2.06.21 16:18
bap_nr_11 12.02.2021
tenderNotice
Anunț de intenție
2.06.21 16:18
Anunț de participare - Mobilă DÎTS.semnat
Bidding Documents
Anunț de participare format PDF semnat
2.06.21 16:18
FDA - Mobilă DÎTS.semnat
environmentalImpact
FDA format PDF semnat
2.06.21 16:18
Doc. standard - mobilă
Bidding Documents
formulare,specificațiile tehnice și de preț,contract-model
2.06.21 16:18
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Bidding Documents
DUAE format PDF semnat
2.06.21 16:18
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
Declarație format PDF semnat pentru cîștigători
2.06.21 16:18
Doc. standard - mobilă.semnat
Bidding Documents
Doc.standard format PDF
2.06.21 16:18

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Cartdidact

Normalized price: 535 720 MDL
Status: Winner
Reason: Lotul este atribuit conform criteriului ” cel mai mic preț fără TVA pe fiecare lot în parte cu respectarea cerințelor tehnice și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

VMS-COMPANIE

Normalized price: 677 216,66 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

Limani-Grup SRL

Normalized price: 701 430 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications