1
Enquiry period
with 02.06.2021 11:20
to 14.06.2021 10:00
2
Bidding period
with 14.06.2021 10:00
to 21.06.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 2 641 400 MDL
Period of clarifications: 2 Jun 2021, 11:20 - 14 Jun 2021, 10:00
Submission of proposals: 14 Jun 2021, 10:00 - 21 Jun 2021, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Construcția rețelelor de alimentare cu apă a satului
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-5433, MOLDOVA, Rezina, s.Sîrcova, S. Sircova
Web site
---
The contact person
Full name
Ivan TCACI
Contact phone
025463628
Purchase data
Date created
2 Jun 2021, 10:33
Date modified
7 Jun 2021, 15:22
Estimated value (without VAT)
2 641 400 MDL
Achizitii.md ID
21040292
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-5433, MOLDOVA, Rezina, s.Sîrcova, S. Sircova
Contract period
1 Jul 2021 08:00 - 31 Jul 2023 08:00
List of positions
1)
Title
Construcția rețelelor de alimentare cu apă a satului CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0 (1).doc
Evaluation Criteria
DUAE
2.06.21 11:20
declaratie_ro.doc
Evaluation Criteria
declaratie
2.06.21 11:20
documentatia_standard_lucrari (2).docx
Bidding Documents
documentatia_standard
4.06.21 14:28
invitație de participare.pdf invitație de participare.pdf
tenderNotice
Invitație de participare
4.06.21 14:28
Lot documents
Lista lucrărilor constructia apeductului.pdf
Lista lucrărilor
2.06.21 11:20
duae_ro_0 (1).doc
DUAE
2.06.21 11:20
declaratie_ro.doc
declaratie
2.06.21 11:20
invitație de participare.pdf
Anunț /Invitație de participare
4.06.21 14:28
documentatia_standard_lucrari (2).docx
documentatia_standard
4.06.21 14:28

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Ranao TransCom

Normalized price: 2 360 999,21 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Vipart Plus

Normalized price: 2 447 088,84 MDL
Status: Winner
Reason: este numit învingător conform procesului verbal nr.4 al grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

FCI "Capital" SRL

Normalized price: 2 637 686,03 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bidder does not meet the economic and financial capacity
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Construcția rețelelor de alimentare cu apă a satului
Date:
2 Jun 2021, 14:20
Question's name:
Garanția de bună execție
Question:
HG 638 din 26-08-2020, Secțiunea a 9-a Garanția de bună execuție a contractului, 153. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractate. Fiind faptul că terminul de executare a lucrărilor este de 24 luni, ar fi oportun ca forma de garanția de bună execuție să fie rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți. Solicităm să fie modificat FDA
Answer (4 Jun 2021, 11:47):
Buna ziua deoarice procedura este cu statutul perioada de actualizare Garanția de bună execuție va fi solicitată și cu alte rețineri succesive de plata,conform Anunțului și FDA redactat
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Active".
Clarifications