1
Enquiry period
with 01.06.2021 11:11
to 11.06.2021 11:30
2
Bidding period
with 11.06.2021 11:30
to 22.06.2021 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 640 000 MDL
Period of clarifications: 1 Jun 2021, 11:11 - 11 Jun 2021, 11:30
Submission of proposals: 11 Jun 2021, 11:30 - 22 Jun 2021, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de consultanță în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea serviciilor de aprovizionare cu apă și canalizare în minicipiul și raionul Cahul”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
The contact person
Full name
Brînză Snejana
Contact phone
029921949
Purchase data
Date created
1 Jun 2021, 11:11
Date modified
2 Jun 2021, 13:16
Achizitii.md ID
21040248
CPV
71800000-6 - Servicii de consultanţă pentru alimentarea cu apă şi servicii de consultanţă în materie de deşeuri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.semnat (1).pdf anunt de participare.semnat (1).pdf
Bidding Documents
anunt de participare
1.06.21 11:11
duae_nou_0.doc
Bidding Documents
DUAE
1.06.21 11:11
Date:
2 Jun 2021, 13:16
Question's name:
Cheltuieli eligibile
Question:
Buna ziua, doresc sa precizez organizatoric cum vor fi achitate serviciile si activitatile, de la sediul nostru din Chisinau, sau sunt necesare si deplasari in teren? si daca da, atunci cine o sa achite transport inchiriat, sau cheltuieli pentru transport propriu? distanta e mare, va fi nevoie in asa caz de cazare - cine o achita? este prevazuta o diurna, plata pentru ore extra program in conformitate cu codul muncii? va fi necesar de inchiriat un oficiu, dotat cu tehnica de calcul si imprimare - isi asuma aceste cheltuieli angajatorul separat?
Answer (3 Jun 2021, 10:18):
Referitor la întrebările Dvs, precizăm următoarele: - conform FDA pct.3.6 locul presării serviciilor este mun. Cahul min. 3 zile pe săptămînă; - cheltuielile de cazare, hrană, transport, deplasări, etc. le va achita din cont propriu Prestatorul; - viitorul contract nu cade sub incidența Codului Munucii ci este un contract de prestări servicii și se pretează Legii nr. 131/2015, privind achizițiile publice; - locul de muncă, adică oficiul, dotat cu calculator, imprimantă, vă este pus la dispoziție de către Primăria municipiului Cahul.
Date:
2 Jun 2021, 13:25
Question's name:
Supraveghere tehnica
Question:
Serviciile de responsabil tehnic vor fi contractate separat, sau ele sunt acoperite de acest contract? Va fi o monitorizare/conducere externa la santier? ma refer la experti internationali. Care va fi punctul de interferinta cu ei? Cine va conduce cu viitorul prestator de servicii?
Answer (3 Jun 2021, 10:22):
Potentialul inginer-consultant pentru ca să fie eligibil TREBUIE sa dețină certificat de responsabil tehnic în domeniul apă și canalizare. Acest inginer este contractat de către Primăria municipiului Cahul și se va afla în subordinea primarului și va reprezenta Primăria Cahul în cadrul acestui proiect.
Date:
7 Jun 2021, 19:33
Question's name:
persoana fizica/juridica
Question:
Cum vor fi evaluate financiar ofertele prezentate de un agent economic si o persoana fizica? In cazul persoanei fizice, impozitul pe venit si taxele sociale, medicale vor fi retinute de catre Autoritate, sau achitarea acestora ramine pe seama si responsabilitatea persoanei fizice?
Answer (8 Jun 2021, 09:13):
Ofertele se vor evalua după criteriul ”cel mai mic preț”. Oferta, pentru persoanele juridice, nu va conține TVA. Toate celelalte impozite vor fi achitate de către Prestator, indiferent de calitatea acestuia, persoană fizică sau juridică.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.