+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 27.05.2021 16:25
to 03.06.2021 10:00
2
Bidding period
with 03.06.2021 10:00
to 09.06.2021 09:30
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 727 834,15 MDL
Period of clarifications: 27 May 2021, 16:25 - 3 Jun 2021, 10:00
Submission of proposals: 3 Jun 2021, 10:00 - 9 Jun 2021, 9:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparaţii şi reprofilare, curățire laterală a drumurilor, amenajarea mecanizata a imbracamintei rutiere din piatra, săpături mecanice a rigolelor și alte lucrări conform caietului de sarcini.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-5914, MOLDOVA, Făleşti, s.Călugăr, sat Calugar rn Falesti
Web site
---
The contact person
Full name
Sofroni Irina
Contact phone
025979261
Fax
---
Purchase data
Date created
27 May 2021, 16:25
Date modified
31 May 2021, 17:36
Achizitii.md ID
21040106
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Evaluation criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_redactata.signed.pdf anunt_de_participare_redactata.signed.pdf
tenderNotice
Anunţ / invitaţie de participare
27.05.21 16:25
documentatia_standard_lucrari (2).doc
Bidding Documents
Documentaţie standard pentru lucrări.
27.05.21 16:25
caiet de sarcini 2021.signed.pdf caiet de sarcini 2021.signed.pdf
Technical Specifications
Caiet de sarcini /specificaţii tehnice.
27.05.21 16:25
fisa de date a achizitiei.signed.pdf fisa de date a achizitiei.signed.pdf
Bidding Documents
Fişa de date a achiziţiei.
27.05.21 16:25
duae_ro.doc
Bidding Documents
Document Unic de Achiziţie European.
27.05.21 16:25
Date:
31 May 2021, 17:36
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
publicati va rog rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei pentru oferta
Answer (1 Jun 2021, 10:29):
In conformitate cu pct. 4.2 din Fisa de date a achizitiei, autoritatea contractanta accepta forma de garantie pentru oferta - scrisoare emisă de o bancă comercială, conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei Garantie pentru oferta, (pentru indicarea rechizitelor bancare in scrisoarea de garantie pentru oferta, la solictarea bancii se va indica urmatoarele rechizite: cf-1007601002197, MD23TRPDAL312120I10593AB ,Trezoreria Regionala Nord).
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".