1
Enquiry period
with 24.05.2021 09:17
to 10.06.2021 09:00
2
Bidding period
with 10.06.2021 09:00
to 15.06.2021 09:00
3
Auction
with 16.06.2021 12:00
to 16.06.2021 14:56
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 007 500 MDL
Period of clarifications: 24 May 2021, 9:17 - 10 Jun 2021, 9:00
Submission of proposals: 10 Jun 2021, 9:00 - 15 Jun 2021, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

mobilier pentru birou
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Caras
Contact phone
069315636
Purchase data
Date created
24 May 2021, 9:17
Date modified
2 Jun 2021, 11:33
Achizitii.md ID
21039906
CPV
39130000-2 - Mobilier de birou
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lotul nr.6 Masă pentru birou
Budget: 280500.0 MDL
Active
Lotul nr.8 Cuier pentru haine
Budget: 60000.0 MDL
Active
Dulap încorporat în perete
Budget: 7000.0 MDL
Active
Lotul nr.3 Masuță de cafea
Budget: 4000.0 MDL
Active
Lotul nr.5 Dulap pentru haine
Budget: 140000.0 MDL
Active
Lotul nr.1 Scaun
Budget: 140000.0 MDL
Active
Lotul nr.7 Tumbă pentru birou
Budget: 135000.0 MDL
Active
Lotul nr.4 Dulap pentru acte
Budget: 112000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
lotul nr 3.docx
Bidding Documents
24.05.21 09:17
lotul nr6.docx
Bidding Documents
24.05.21 09:17
lotul nr9.2 9.3.docx
Bidding Documents
24.05.21 09:17
lotul nr4.docx
Bidding Documents
24.05.21 09:17
duae_0 (2).semnat.pdf duae_0 (2).semnat.pdf
Bidding Documents
24.05.21 09:17
lotul nr9.7.docx
Bidding Documents
24.05.21 09:17
lotul nr9.1.docx
Bidding Documents
24.05.21 09:17
lotul nr 1.docx
Bidding Documents
24.05.21 09:17
lotul nr9.5.docx
Bidding Documents
24.05.21 09:17
lotul nr9.8.docx
Bidding Documents
24.05.21 09:17
lotul nr9.6.docx
Bidding Documents
24.05.21 09:17
lotul nr9.4.docx
Bidding Documents
24.05.21 09:17
lotul nr7.docx
Bidding Documents
24.05.21 09:17
lotul nr2.docx
Bidding Documents
24.05.21 09:17
lotul nr5.docx
Bidding Documents
24.05.21 09:17
anunt mobilier de birou modificat.semnat.pdf anunt mobilier de birou modificat.semnat.pdf
Bidding Documents
25.05.21 08:42
anexa nr.11.docx
Bidding Documents
25.05.21 08:42
necesități birouri teritoriale.xlsx
Bidding Documents
27.05.21 11:49
duae_0 (2).doc
Bidding Documents
2.06.21 11:33
Date:
24 May 2021, 12:33
Question's name:
mobilier
Question:
Buna ziua. Schimbati va rog in documentatia lotului grosimea materialului de la 20mm la 18mm. Pal melaminat care se vinde pe teritoriul RM are grosimea 18mm
Answer (25 May 2021, 08:49):
Bună ziua, vă rugăm să revedeți documentația de atribuire. Vă mulțumim. Pentru informații suplimentare Vă stăm la dispoziție.
Date:
24 May 2021, 12:36
Question's name:
Mobilier de birou
Question:
Anexati Va rog denumirea materialului sau foto mobilierului existent. Pe peata autohtona sunt mai multe culori si producatori.Multumesc.
Answer (25 May 2021, 08:50):
Bună ziua, vă rugăm să revedeți documentația de atribuire. Vă mulțumim. Pentru informații suplimentare Vă stăm la dispoziție.
Date:
24 May 2021, 13:09
Question's name:
mobilier
Question:
Buna ziua. Schimbati va rog in parametrii tehnice grosimea materialului la mobilier de birou de la 20mm la 18mm.In RM pal melaminat cu grosimea 20mm nu se importa.Standart international include grosimea 16mm,18mm,28mm,36mm
Answer (25 May 2021, 08:50):
Bună ziua, vă rugăm să revedeți documentația de atribuire. Vă mulțumim. Pentru informații suplimentare Vă stăm la dispoziție.
Date:
24 May 2021, 13:14
Question's name:
mobilier
Question:
Excludeti va rog din "anunti de participare" din punctul 9, selectare cistigatorului dupa toate loturile,la cistigatorul cu cel mai mic pret per lot.In caz contrar sunt incalcate drepturile producatorilor mici.
Answer (25 May 2021, 08:50):
Bună ziua, vă rugăm să revedeți documentația de atribuire. AC nu îngrădește participarea întreprinderilor mici și mijlocii. Vă mulțumim. Pentru informații suplimentare Vă stăm la dispoziție.
Date:
24 May 2021, 14:56
Question's name:
Mobilier de birou
Question:
Incarcati va rog poza la cuier pentru haine.
Answer (25 May 2021, 08:51):
Lotul cuier pentru haine va corespunde în exactitate parametrilor solicitați.
Date:
24 May 2021, 15:07
Question's name:
mobilier
Question:
Buna ziua.in lotul nr.3 Verificati va rog parametre la masuta de cafea.H=900 este ok?
Answer (25 May 2021, 08:49):
Da, măsuța de cafea va respecta parametrii indicați.
Date:
27 May 2021, 10:20
Question's name:
Documentatia
Question:
Buna ziua. Anexati varianta word a documentatiei standard.
Answer (27 May 2021, 10:22):
Vă rugăm reveniți cu mesajul respectiv pe adresa electronică indicată în cadrul procedurii. Vă mulțumim
Date:
27 May 2021, 10:23
Question's name:
Livrarea
Question:
Buna ziua. Anexati lista cu denumirea mobilierului, cantitatea si locul de livrare. Pentru a face niste calculele corecte, avem nevoie de cantitatea de produse care va fi livrata in fiecare raion ( pentru a sti care vor fi cheltuielile de transport etc.)
Answer (27 May 2021, 11:50):
Bună ziua, vă rugăm să revedeți documentația de atribuire, anexa a fost atașată. Vă mulțumim
Date:
28 May 2021, 12:17
Question's name:
Specificatii
Question:
Lotul nr.6 Masă pentru birou- In descriere indicati- ,,fara seratre”, dar in imagine- masa este cu sertare. Care este varianta finală- cu sau fara sertare in partea dreapta a mesei?
Answer (28 May 2021, 12:28):
Fără sertare
Date:
3 Jun 2021, 08:47
Question's name:
mobilier
Question:
Lotul nr.6 Masă pentru birou- In descriere indicati- ,,fara seratre”.Dar pe partea stinga mesei va fi loc p-ru procesor?
Answer (3 Jun 2021, 08:50):
Fără sertare, Prevazuta cu suport retractabil pentru tastatură și cu un compartiment pentru procesor
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.