1
Enquiry period
with 21.05.2021 08:38
to 25.05.2021 09:00
2
Bidding period
with 25.05.2021 09:00
to 28.05.2021 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 182 000 MDL
Period of clarifications: 21 May 2021, 8:38 - 25 May 2021, 9:00
Submission of proposals: 25 May 2021, 9:00 - 28 May 2021, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Manuși în asortiment

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Cotet
Contact phone
060500912
Purchase data
Date created
21 May 2021, 8:38
Date modified
24 May 2021, 10:37
Achizitii.md ID
21039862
CPV
18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
specificatie (9).xlsx
Technical Specifications
Manuși în asortiment
21.05.21 08:38
Manuși în asortiment
Date:
24 May 2021, 10:37
Question's name:
Documente
Question:
Buna ziua, rugam sa oferiti informatie cu privire la documentele necesare de participare la licitatie
Answer (24 May 2021, 11:04):
Buna ziua, operatorul participant va anexa, în calitate de documentație de calificare următoarele acte: 1. Certificat de înregistrare. 2. Oferta comerciala (unde se va regăsi descrierea fiecărui produs oferit și oferta financiară).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.