1
Enquiry period
with 19.05.2021 11:44
to 28.05.2021 14:00
2
Bidding period
with 28.05.2021 14:00
to 04.06.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 76 500 MDL
Period of clarifications: 19 May 2021, 11:44 - 28 May 2021, 14:00
Submission of proposals: 28 May 2021, 14:00 - 4 Jun 2021, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Elaborarea documentaţiei de proiect şi deviz pentru «Reparația capitală a trotuarului pietonal din str.Pușkin (de la intersecția cu str.Moscova pînă la intersecția cu str.Chișinău)»

Elaborarea documentaţiei de proiect şi deviz pentru «Reparația capitală a trotuarului pietonal din str.Chișinău (de la str M.Viteazul pînă la str.Pușkin și de la str.Pușkin pînă la str.V.Lupu)»
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
19 May 2021, 11:44
Estimated value (without VAT)
76 500 MDL
Achizitii.md ID
21039763
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun.Bălți, Piața Independenței,1
Contract period
7 Jun 2021 03:00 - 31 Dec 2021 02:00
List of positions
1)
Title
(repetat) Servicii de elaborare a documentaţiei de proiect şi deviz pentru reparația capitală a trotuarelor pietonale cu piste de biciclete CPV: 71200000-0 - Architectural and related services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro
Bidding Documents
declaratie
19.05.21 11:44
documentatia_standard_servicii - repetat DPD trotuare
Bidding Documents
documentatie de atribuire
19.05.21 11:44
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Bidding Documents
DUAE
19.05.21 11:44
anunt_de_participare - repetat DPD trotuare
Bidding Documents
anunt
19.05.21 11:44
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
declaratie
19.05.21 11:44
Repetat DPD trotuare.semnat
Bidding Documents
Anunt + FDA
19.05.21 11:44
DUAE formular nou din 26.11.2020
Bidding Documents
DUAE
19.05.21 11:44
documentatia_standard_servicii - repetat DPD trotuare.semnat
Bidding Documents
documentatie de atribuire
19.05.21 11:44
Lot documents
LOTUL 3
caiet de sarcini lotul 3
19.05.21 11:44
LOTUL 3.semnat
caiet de sarcini lotul 3
19.05.21 11:44

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Astral-Proiect

Normalized price: 75 500 MDL
Status: Winner
Reason: Operatorul economic a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, alte documente necesare calificării. Oferta SRL”Astral-Proiect” este determinată cîștigătoare aplicînd criteriul ” cel mai mic preț fără TVA pentru un lot și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare și a cerințelor din caietul de sarcini”:
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications