Status Cancelled
Estimated value without VAT 12 900 080 MDL
Period of clarifications: 18 May 2021, 14:01 - 1 Jun 2021, 10:00
Submission of proposals: 1 Jun 2021, 10:00 - 23 Jun 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de mentenanța a sistemului de comunicații radio TETRA și a magistralei de transport radio-releu
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Ajustarea documentației
Date of cancellation
19 May 2021, 12:10
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Full name
Anastasia Caraivanova
Contact phone
069449630
Purchase data
Date created
18 May 2021, 14:01
Date modified
19 May 2021, 12:10
Achizitii.md ID
21039702
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
18 May 2021, 22:01
Question's name:
ANUNȚ DE PARTICIPARE, p.15
Question:
Ce vrei să spui când scrii echivalentul ISO 9001? Vă rugăm să indicați mai precis; Prin "Autorizația necesară de la producător" vă referiți MAF?
Answer (19 May 2021, 11:47):
Echivalentul înseamnă orice alt document prin care se poate certifica calitatea serviciilor.Sistemul de comunicații în standart TETRA reprezintă un sistem critic la nivel național, iar efectuarea intervențiilor necesare pentru asigurarea mentenanței și funcționalității sistemului de către un personal necalificat nu se acceptă.
Date:
18 May 2021, 22:22
Question's name:
cerinte tehnice
Question:
Reieșind din comentariile dvs. cu privire la etapele de implementare a elementelor de infrastructură TETRA, putem înțelege ca echipamentele au fost deja integrate în sistemul național TETRA în 2020. Prin urmare, aceste echipamente ar trebui să mai fie în perioada de garanție. Vă rugăm să clarificați dacă solicitați intr-adevăr un serviciu suplimentar pentru echipamentele care mai sunt în perioada de garanție?
Answer (19 May 2021, 11:47):
Da întradevăr, unele echipamente care au fost instalate în anul 2020 sunt in perioada de garanție, însă serviciile de mentenanță nu presupun intervenții fizic la echipament. În caz de defecțiuni a echipamentului aflat in garanție acestea vor fi reparate de către producător.
Date:
18 May 2021, 22:26
Question's name:
ANUNȚ DE PARTICIPARE, p.14
Question:
in Capitolul 1 Aspecte Generale indicați că pe parcursul anilor 2017-2020 în cadrul proiectului TETRA a fost asigurată instalarea și operaționalizarea a 66 stații de bază și crearea a 56 legături radio-releu. Pe de altă parte, solicitați de la ofertanți cel puțin 2 contracte finalizate pentru aceeași perioadă. Întrebare: întrucât a existat un singur contract pentru implementarea sistemului respectiv, și a fost încheiat cu Motorola Solutions Germany GMBH, cum putem prezenta 2 contracte finalizate pentru astfel de servicii?
Answer (19 May 2021, 11:48):
Se solicită prezentarea a 2 contracte de prestare a serviciilor similare de mentenanță și deservire infrastructură de telecomunicații, nu este neapărat de implementare a sistemelor TETRA.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.