1
Enquiry period
with 14.05.2021 13:16
to 26.05.2021 09:00
2
Bidding period
with 26.05.2021 09:00
to 07.06.2021 09:00
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 904 810 MDL
Period of clarifications: 14 May 2021, 13:16 - 26 May 2021, 9:00
Submission of proposals: 26 May 2021, 9:00 - 7 Jun 2021, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reconstrucția holului IMSP IMU (str.București) - REPETAT
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
14 May 2021, 13:16
Date modified
17 May 2021, 14:09
Achizitii.md ID
21039635
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
4.doc. standart.docx
Bidding Documents
14.05.21 13:16
6.caiet de sarcini hol.pdf 6.caiet de sarcini hol.pdf
Bidding Documents
14.05.21 13:16
5.duae (new 26.11.20).doc
Bidding Documents
14.05.21 13:16
7.declaratie.doc
Bidding Documents
14.05.21 13:16
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
17.05.21 09:46
Date:
17 May 2021, 14:09
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini poz.220 - Сопчеrtizоr, masa pina la 0,I5 t -Panou radiant cu rаzе iпfrаrоsii 2 kw - în montare, dar ca utilaj trebuie să fie ?
Answer (17 May 2021, 15:26):
Buna ziua, Se solicita panou radiant cu raze infraroșii de tip tavan.Suspendat deasupra recepției.
Date:
19 May 2021, 15:23
Question's name:
documentatia de atribuire
Question:
Toate stirile arata ca, aveti datorii de zeci de milionane de lei, retineri la salarii, etc? Spune-ti va rog, de unde aveti resurse sa faceti reparatie, in cazul in care, situatia financiara a institutiei e critica?
Answer (19 May 2021, 16:52):
Procedura data de achizitie este initiata cu respectarea prevederilor legislatiei in vigoare in domeniul achizitiilor publice si a Planului de achizitii de bunuri, lucrari si servicii pentru anul 2021. Sursele financiare alocate sunt prevazute din contul celor rezultate din contractele de locatiune ale institutiei!
Date:
20 May 2021, 10:33
Question's name:
-
Question:
Din ce motiv, acest tender a fost anulat prima data?
Answer (20 May 2021, 11:25):
Procedura precenta a fost anulata in temeiul art.71 alin.(1), lit.g) al Legii privind achizitiile publice nr.131 din 03.07.2015 Totodata, va aducem la cunostinta ca perioada de clarificari este perioada in care operatorii economici interesati pot adresa autoritatii contractante intrebari pentru clarificarea specificatiilor tehnice și conditiilor de participare. Solicitam ca intrebarile/clarificarile sa aiba tangenta cu procedura activa.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".