1
Enquiry period
with 12.05.2021 16:05
to 24.05.2021 13:00
2
Bidding period
with 24.05.2021 13:00
to 03.06.2021 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 945 083,26 MDL
Period of clarifications: 12 May 2021, 16:05 - 24 May 2021, 13:00
Submission of proposals: 24 May 2021, 13:00 - 3 Jun 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea de calculatoare și acccesorii pentru calculatoare, pentru necesitățile instituției

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
The contact person
Full name
Igor Vieru
Contact phone
069616983
Purchase data
Date created
12 May 2021, 16:05
Date modified
17 May 2021, 15:48
Achizitii.md ID
21039493
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Notebook (avansat)
Budget: 18333.33 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 2 - Căști PC
Budget: 1666.66 MDL
Active
Lot nr. 6 - Telecomandă
Budget: 750.0 MDL
Active
Lot nr. 8 - Bodycamera
Budget: 14166.66 MDL
Active
Lot nr. 9 - Computer
Budget: 600000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 11 - Imprimantă color
Budget: 34666.66 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 12 - UPC
Budget: 666.66 MDL
Active
Lot nr. 13 - Notebook
Budget: 175000.0 MDL
Active
Lot nr. 14 - Dictofon
Budget: 2083.33 MDL
Active
Lot nr. 15 - Proector
Budget: 16666.66 MDL
Active
Lot nr. 16 - Boxă portabilă
Budget: 1500.0 MDL
Active
Lot nr. 18 - Boxe PC
Budget: 499.99 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_bunuri (1).docx
Bidding Documents
12.05.21 16:05
duae_ro_0 (1).docx
Eligibility Criteria
12.05.21 16:05
anunt rew.pdf anunt rew.pdf
tenderNotice
12.05.21 16:05
anexa.docx
Technical Specifications
Specificație completată
17.05.21 15:48
Date:
17 May 2021, 10:34
Question's name:
1. Computer (Model standart) (60 set)
Question:
Buna ziua, va rugam sa specificati daca calculatoarele solicitate trebuie sa fie de tip brand name international ?
Answer (17 May 2021, 10:43):
Buna ziua! Da.
Date:
17 May 2021, 15:34
Question's name:
Răspuns (17 mai 2021, 10:43):
Question:
Va rugam sa indicati asta si in caietul de sarcini.
Answer (17 May 2021, 15:48):
completat
Date:
21 May 2021, 13:55
Question's name:
Termenii și condițiile de livrare
Question:
Situația la ziua de astăzi, datorită restricțiilor pandemice, problemelor logistice și de producere din sectorul IT sunt extrem de acute, iar ciclul de producție a echipamentelor este minim 60-80 de zile. Adăugând la acest termen livrarea, reiese că solicitarea "livrare 30 de zile calendaristice" este imposibil de executat. Vă rugăm să luați în considerare condițiile actuale și să modificați timpul de livrare a echipamentului pe 90-120 de zile.
Answer (21 May 2021, 14:17):
bună ziua! Termenii sunt stabiliți confrom necestăților instituției
Date:
21 May 2021, 14:25
Question's name:
Răspuns (21 mai 2021, 14:17):
Question:
Livrarea in termenii solicitati este posibila, doar daca echipamentul este disponibil pe loc, sau in cazul in care acesta este in tranzit spre tara, sau prin manipularea cu documente, este posibila „finalizarea” livrarii la timp. Este surprinzator faptul ca absolut toate structurile inteleg si accepta situatia respectiva, si schimba adecvat cerintele de participare, insa Dvs incercati sa faceti imposibila participarea tuturor ofertantilor la aceasta licitatie. Va rugam sa modificati termenii de exercitare a contractului in conformitate cu intrebarea anterioara.
Answer (21 May 2021, 14:47):
Termenii sunt stabiliți potrivit necesităților instituției
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.