1
Enquiry period
with 11.05.2021 12:02
to 21.05.2021 10:00
2
Bidding period
with 21.05.2021 10:00
to 27.05.2021 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 7 964 271 MDL
Period of clarifications: 11 May 2021, 12:02 - 21 May 2021, 10:00
Submission of proposals: 21 May 2021, 10:00 - 27 May 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform caietului de sarcini înaintat de Beneficiar

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Calmîş
Contact phone
0237-2-36-30
Purchase data
Date created
11 May 2021, 12:02
Date modified
21 May 2021, 9:58
Achizitii.md ID
21039449
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentul unic de achiziție european..docx
Bidding Documents
11.05.21 12:02
documentatia_standard_lucrari.docx
Bidding Documents
11.05.21 12:02
caiet de sarcini .pdf caiet de sarcini .pdf
Bidding Documents
11.05.21 12:02
Date:
21 May 2021, 09:58
Question's name:
Clarificare
Question:
Bună ziua! Face-ți clarificari asupra poz.120 și poz.123 din caietul de sarcini cu privire la ,,Transportarea muncitorilor cu KIA,, și modofifica-ți caietul de sarcini in strictă conformitate cu legea Legea 131/2015. Autoritatea contractantă nu are dreptul sa indice expres tipul mijlocului de transport sau să faca trimitere la o anumită marcă. Acest punct afectează grav concurența în domeniul achizițiilor din bani publici.
Answer (21 May 2021, 09:59):
Adresați va rog întrebarea la poșta elecronică: achizitii.straseni@mail.ru.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.