1
Enquiry period
with 05.05.2021 11:30
to 13.05.2021 11:58
2
Bidding period
with 13.05.2021 11:58
to 20.05.2021 11:58
3
Auction
with 21.05.2021 15:00
to 21.05.2021 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 400 000 MDL
Period of clarifications: 5 May 2021, 11:30 - 13 May 2021, 11:58
Submission of proposals: 13 May 2021, 11:58 - 20 May 2021, 11:58
Auction start date: 21 May 2021, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Tehnică de calcul (sistem All-in-One PC)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 4
Web site
---
The contact person
Full name
Cuculescu Vasile
Contact phone
+37322409105
Purchase data
Date created
5 May 2021, 10:30
Date modified
11 May 2021, 11:58
Estimated value (without VAT)
400 000 MDL
The minimum downward of the price
4 000 MDL
Achizitii.md ID
21039289
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 4
Contract period
21 May 2021 11:06 - 31 Dec 2021 08:00
List of positions
1)
Title
Tehnică de calcul (sistem All-in-One PC) CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 35.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.pdf duae_ro_0.pdf
Bidding Documents
5.05.21 12:17
anunț de participare (tehnică de calcul).pdf anunț de participare (tehnică de calcul).pdf
Bidding Documents
11.05.21 11:06
documentatia_standart.pdf documentatia_standart.pdf
Bidding Documents
11.05.21 11:58

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 336 000 MDL
Status: Winner
Reason: În urma examinări, evaluării și comparării ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire, conform Deciziei de atribuire nr.11 din 31 mai 2021, „BTS Pro” S.R.L. se declară cîștigător a COP ocds-b3wdp1-MD-1620199986343 din 21.05.2021
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ACCENT TEHNO S.R.L.

Normalized price: 436 012,50 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Tehnică de calcul
Date:
6 May 2021, 10:18
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Answer (6 May 2021, 12:16):
Buna ziua. Va mulțumesc pentru atenționare, vom include acest document ca obligatoriu.
Tehnică de calcul
Date:
6 May 2021, 13:06
Question's name:
Termen mic de livrare
Question:
Buna ziua. Solicitam grupului de lucru marirea termenului de livrare pina la cel putin 60 de zile lucratoare pentru livrarea echipamentului solicitat.Acest lucru va asigura conditii egale tuturor operatori economici si nu va limita participarea la licitatie.Totodata vrem sa va aducem la cunostinta ca din cauza situatiei epidimiologige la nivel global si a deficitului de piese pentru producerea tehnicii de calcul, termenii de producere/livrare a tehnicii de calcul la cei mai mari producatori precum HP, Dell , Lenovo,Asus , la moment sunt de 60-120 zile. Consideram ca grupul de lucru trebuie sa ia in considerare si acest aspect la elaborarea documentatiei de atribuire si nu doar stricta necesitate a AC.Multumim
Answer (7 May 2021, 14:11):
Buna ziua. Termenul livrarii 30 zile după înregistrarea contractului la Trezoreria regională.
Tehnică de calcul
Date:
11 May 2021, 09:20
Question's name:
Modificarea caietului de sarcini
Question:
Potrivit art. 37 din legea 131/2015 aliniat (6) Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiţă sau un tip de bunuri, de lucrări şi de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret. În cazul în care nu există un mod suficient de exact de expunere a cerinţelor faţă de achiziţie, iar o astfel de referinţă este inevitabilă, caracteristicile vor include cuvintele „sau echivalentul”. Indicarea chipset-ului : Intel B460 permite participarea la licitatie doar a ofertelor cu procesor Intel si limiteaza posibilitatea oferii ofertelor cu procesor AMD ryzen aceiasi performanta si parametri tehnici. De asemeana termenul de livrare de 30 de zile limiteaza mai multi agenti economici posibilitatea de a putea livra in timp produsele solicitate. Cerem modificarea caietului de sarcini pentru a nu limita numarul de participanti la licitatie si solicita marirea termenul de livrare.
Answer (11 May 2021, 10:35):
Buna ziua. Se permite Chipset asa cum este indicat sau ceva identic, asemanator.Termenul livrarii 30 zile după înregistrarea contractului la Trezoreria regională.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications