1
Enquiry period
with 28.04.2021 10:46
to 30.04.2021 12:00
2
Bidding period
with 30.04.2021 12:00
to 05.05.2021 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 164 999,99 MDL
Period of clarifications: 28 Apr 2021, 10:46 - 30 Apr 2021, 12:00
Submission of proposals: 30 Apr 2021, 12:00 - 5 May 2021, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Piese şi accesorii pentru maşini de birou

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Sestacov
Contact phone
069596060
Purchase data
Date created
28 Apr 2021, 10:46
Date modified
28 Apr 2021, 13:59
Achizitii.md ID
21039066
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Piese şi accesorii pentru maşini de birou
Date:
28 Apr 2021, 13:59
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta inclusiv pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexele 1A, 1B ), rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat.
Answer (29 Apr 2021, 08:17):
Buna ziua. Anunțul de participare publicat, stipulează criteriile privind eligibilitatea operatorilor economici. Astfel, în DUAE (cerință obligatorie) se regăsește informația necesară despre ofertant, inclusiv întrebările: ”Operatorul economic este în măsură să furnizeze documentul/documentele prin care se va demonstra înregistrarea acestuia. Indicaţi actele de înregistrare a activităţii antreprenoriale şi genul (genurile) de activitate determinate de legislaţie, aferent obiectului procedurii de atribuire a contractului, în baza căreia întreprinderea are dreptul să execute viitorul contract de achiziţie publică. Actele de înregistrare a activităţii antreprenoriale, sunt disponibile gratuit pentru autorităţi dintr-o bază de date naţională? Dacă da, specificaţi informaţia care ar permite verificarea. Activitatea antreprenorială deţine o certificare şi/sau o autorizare echivalentă aferent obiectului procedurii de atribuire a contractului, în cadrul unui sistem naţional? ” Multumesc de intrebare.
Piese şi accesorii pentru maşini de birou (server)
Date:
29 Apr 2021, 09:08
Question's name:
Power supply DE4000H
Question:
Buna ziua , 1) puteti sa ne indicati part number la Data storage DE4000H existent. 2) Specificati va rog ce form factor este DE4000H , 2U sau 4U. 3) Modelul DCJ9133-01 caietul de sarcini corespunde cu produs NetApp , verificati va rog daca ati indicat modelul corect si de care power supply totusi aveti nevoie. Multumim
Answer (29 Apr 2021, 09:51):
Buna ziua, datele de la data storage sunt urmatoarele Lenovo DE4000H, 2U, model (MT - M) : 7Y75 - CTO1WW, product ID: 7Y75S21H00.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.