1
Enquiry period
with 26.04.2021 16:34
to 07.05.2021 12:00
2
Bidding period
with 07.05.2021 12:00
to 19.05.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 16 249 000 MDL
Period of clarifications: 26 Apr 2021, 16:34 - 7 May 2021, 12:00
Submission of proposals: 7 May 2021, 12:00 - 19 May 2021, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

---
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
26 Apr 2021, 16:34
Estimated value (without VAT)
16 249 000 MDL
Achizitii.md ID
21038993
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
31 May 2021 03:00 - 30 Sep 2021 03:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de întreținere periodică a drumurilor publice naționale cu îmbrăcăminte rutieră din beton asfaltic în raioanele Anenii Noi, Căușeni, Ștefan Vodă CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare asfalt Anenii Noi, Căușeni, Ștefan Vodă
Bidding Documents
Anunț de participare
26.04.21 16:34
DUAE asfalt Anenii Noi, Căușeni, Ștefan Vodă
Bidding Documents
DUAE
26.04.21 16:34
documente licitatie lucrări asfalt Anenii Noi, Căușeni, Ștefan Vodă
Bidding Documents
Documente de licitație
26.04.21 16:34

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SC”DROMAS-CONS”S.R.L.

Normalized price: 12 424 069,93 MDL
Status: Cancelled
Reason: Oferta neconforma din motiv ca materialele folosite nu corespund standardelor europene de caliatate puse in aplicare in Republica Moldova.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

S.A. LUSMECON

Normalized price: 12 658 748,08 MDL
Status: Winner
Reason: În baza hotărârii grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1619443708129 din 09.06.2021 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1619443708129 din 19.05.2021, în vederea achiziționării lucrărilor de întreținere periodică a drumurilor publice naționale cu îmbrăcăminte rutieră din beton asfaltic în raioanele Anenii Noi, Căușeni, Ștefan Vodă, vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. În urma evaluării ofertelor operatorilor economici participanți la procedura de achiziție, grupul de lucru a constatat că materialele care urmează a fi utilizate de către operatorului economic S.C. ,,Dromas-Cons,, S.R.L. conform devizelor prezentate nu corespund standardelor europene de calitate, respectiv oferta nu întrunește cerințele documentelor de licitație. În urma evaluării efectuate, grupul de lucru respinge oferta operatorului economic ca fiind neconformă. Operatorul economic S.A. ,,Lusmecon,, următorul a propus cel mai mic preț de 12 658 748,08 (douăsprezece milioane șase sute cincizeci și opt mii șapte sute patruzeci și opt lei, 08 bani) fără TVA și 15 190 497,69 (cincisprezece milioane una sută nouăzeci mii patru nouăzeci și șapte lei, 69 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Prin demersul nr.06-22/3522 din 07.06.2021 au fost solicitate clarificări operatorului economic S.A. ,,Lusmecon,, privind oferta anormal de scăzută, la care prin scrisoarea nr. 42/21 din 08.06.2021 S.A. ,,Lusmecon,, și-a argumentat prețul ofertei. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art.32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr.145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice ,,Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani,,.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Nouconst

Normalized price: 13 119 421,62 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Solcoci Prim

Normalized price: 13 340 103,08 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

Vicoliv Grup SRL

Normalized price: 14 149 626,73 MDL
Status: Awaiting
6
Participant(s) name(s):

SA Drumuri Criuleni

Normalized price: 14 479 830,06 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications