Public procurement
21038887
Lucrări de reparație la grădinița de copii nr. 103 din DETS Botanica
1
Enquiry period
with 23.04.2021 10:23
to 28.04.2021 12:00
to 28.04.2021 12:00
2
Bidding period
with 28.04.2021 12:00
to 06.05.2021 10:00
to 06.05.2021 10:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
1 930 500 MDL
Period of clarifications:
23 Apr 2021, 10:23 - 28 Apr 2021, 12:00
Submission of proposals:
28 Apr 2021, 12:00 - 6 May 2021, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul
lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a
contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea
privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie
de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul
corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul
lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a
contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea
privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie
de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul
corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Apr 2021, 10:17
Date modified
23 Apr 2021, 10:23
Estimated value (without VAT)
1 930 500 MDL
Achizitii.md ID
21038887
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
10 May 2021 10:23 - 31 Dec 2021 10:23
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație la grădinița de copii nr. 103 din DETS Botanica
CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
SRL Anreal Cons
Normalized price:
1 186 222,62 MDL
Status:
Winner
preț cel mai scăzut
18.05.21 16:52
Reason: preț cel mai scăzut
Qualification documents
dets nota informativă pentru oe.pdf
ID: 8a928f33-5511-4544-9d6d-9f97133957ae
Details of cancellation
6.05.21 12:43
scrisoare de înștiințare 01-15-291 din 18.05.2021.pdf
scrisoare de înștiințare 01-15-291 din 18.05.2021.pdf
ID: 0ae5f64d-87ce-4e68-9ed4-dc06dbeca4ab
Winning Bid
18.05.21 16:52
Documents provided with the proposal
lipsa datoriei 14.05.2021.semnat.pdf
lipsa datoriei 14.05.2021.semnat.pdf
ID: 106785ac-8f91-4a4f-8d96-90708f7332b0
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 16:36
Opening date:
6.05.21 10:00
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 16:36
Opening date:
6.05.21 10:00
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 19:08
Opening date:
6.05.21 10:00
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 16:35
Opening date:
6.05.21 10:00
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 16:35
Opening date:
6.05.21 10:00
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 16:35
Opening date:
6.05.21 10:00
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 16:36
Opening date:
6.05.21 10:00
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 16:35
Opening date:
6.05.21 10:00
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 16:35
Opening date:
6.05.21 10:00
2
Participant(s) name(s):
VERILARPROIECT
Normalized price:
1 415 748 MDL
Status:
Cancelled
Other grounds for rejecting the offer
18.05.21 16:51
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
dets nota informativă pentru oe.pdf
ID: 213353e9-387c-46b6-93f9-da359eaedf74
Details of cancellation
6.05.21 12:43
scrisoare de înștiințare 01-15-291 din 18.05.2021.pdf
ID: 938a67a1-2d3f-474e-afac-890ed6a555f4
Evaluation Reports
18.05.21 16:51
Documents provided with the proposal
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 18:06
Opening date:
6.05.21 12:43
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 18:06
Opening date:
6.05.21 12:43
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 18:06
Opening date:
6.05.21 12:43
dets gradinita 103.semnat.pdf
dets gradinita 103.semnat.pdf
ID: 1c63eccb-4f79-4dd1-a173-74df71f1bcae
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 18:06
Opening date:
6.05.21 12:43
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 18:06
Opening date:
6.05.21 12:43
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 18:06
Opening date:
6.05.21 12:43
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 18:06
Opening date:
6.05.21 12:43
3
Participant(s) name(s):
Fabianca
Normalized price:
1 548 096,02 MDL
Status:
Cancelled
Other grounds for rejecting the offer
18.05.21 16:51
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
scrisoare de înștiințare 01-15-291 din 18.05.2021.pdf
ID: d68952de-852d-4cc5-a5e2-70ee4592709b
Evaluation Reports
18.05.21 16:51
Documents provided with the proposal
perioada de garantie asupra lucrarilor.semnat.pdf
perioada de garantie asupra lucrarilor.semnat.pdf
ID: 0164dc9e-c84e-42cd-960f-c0da5cd17cc8
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 13:30
Opening date:
6.05.21 12:43
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 13:29
Opening date:
6.05.21 12:43
gradinita 103 - 2021 for 3.semnat.pdf
gradinita 103 - 2021 for 3.semnat.pdf
ID: 2c82168c-5e5a-4206-8e81-e61e92f2581d
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 13:29
Opening date:
6.05.21 12:43
formularul oferta iet nr. 103.semnat.pdf
formularul oferta iet nr. 103.semnat.pdf
ID: 4cb2d1cc-edbd-45f0-813d-9b4eb4bd0d9c
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 13:28
Opening date:
6.05.21 12:43
gradinita 103 - 2021 for 7.semnat.pdf
gradinita 103 - 2021 for 7.semnat.pdf
ID: 80401c54-ebca-4815-acc9-dd34167a17e1
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 13:29
Opening date:
6.05.21 12:43
gradinita 103 - 2021 for 5.semnat.pdf
gradinita 103 - 2021 for 5.semnat.pdf
ID: 913fedb2-64d0-46cc-9154-180d1a523961
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 13:29
Opening date:
6.05.21 12:43
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 13:28
Opening date:
6.05.21 12:43
aviz f-3.15 din 29.03.2021.semnat.pdf
aviz f-3.15 din 29.03.2021.semnat.pdf
ID: cdeac44c-899b-42ff-b2b5-479468bd6c75
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 13:30
Opening date:
6.05.21 12:43
Qualification documents
Date of download:
5.05.21 13:30
Opening date:
6.05.21 12:43
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK