1
Enquiry period
with 19.04.2021 18:18
to 29.04.2021 19:00
2
Bidding period
with 29.04.2021 19:00
to 04.05.2021 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 814 166,67 MDL
Period of clarifications: 19 Apr 2021, 18:18 - 29 Apr 2021, 19:00
Submission of proposals: 29 Apr 2021, 19:00 - 4 May 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform caietului de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului:
- Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea prețului, nu se acoperă de către Beneficiar;
- Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare;
- Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuției lucrărilor.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd Decebal, 91 a
Web site
---
The contact person
Full name
Lungu Valentina
Contact phone
022 52 87 23, 022 52 30 82
Purchase data
Date created
19 Apr 2021, 18:18
Date modified
19 Apr 2021, 23:24
Achizitii.md ID
21038723
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunț de participare șc-gr 152.doc
Bidding Documents
19.04.21 18:18
acoperis cs modificat.doc
Bidding Documents
19.04.21 18:18
doc standart lucrări.docx
Bidding Documents
19.04.21 18:18
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
19.04.21 18:18
fda .doc
Bidding Documents
19.04.21 18:18
Lucrări de schimbarea acoperișului IP Școala-grădinița nr.152 "Pas cu pas", bd. Decebal, 91a
Date:
19 Apr 2021, 23:24
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua. De ce a fost anulata procedura anterioara?
Answer (21 Apr 2021, 18:44):
art. 71 alin.(1) lit. g) în caiet de sarcini anterior au fost depestate greșeli.
Date:
27 Apr 2021, 16:19
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
poz. 6 din cait de sarcini , spuneti va rog ce se are in vedere prin 555 ml de lambriu la streasina si fronton?
Answer (29 Apr 2021, 10:42):
În poziția 6 -RpCH05F Este stipulat Înlocuirea 555 ml elementelor de sarpanta deteriorate, cu altele noi -Lambriurile de streasina (pazie) si Fronton. Se va înlocui aproximativ 20-30% din volumul existent.
Date:
27 Apr 2021, 16:22
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Buna ziua! Poz. 12 vopsirea labriurilor de streasina si fronton 550m2, mi se pare ca este vrio greaseala, deoarece la poz. 6 este indicat 555 ml, proportional la un acop de 1000m2 nu este posibil sa fie 550 m2 de streasina si frontoane. Explicati va rog.
Answer (29 Apr 2021, 10:42):
În poziția 6 -RpCH05F Este stipulat Înlocuirea 555 ml elementelor de sarpanta deteriorate, cu altele noi -Lambriurile de streasina (pazie) si Fronton. Se va înlocui aproximativ 20-30% din volumul existent. Iar în poz 12 Vopsitorii cu vopsele și emailuri pe baza de rasini alchidice aplicate pe tamplarie din lemn, executate cu 2 straturi email alchidic inclusiv grundul -VOPSIREA Lambriurilor de streasina (pazie) și Frontoanelor se va executa 550 m2. Se va executa în volum deplin. Totodată vă invităm să beneficiați de vizita la obiectul de antrepriza pentru a lua cunoștință și de a preciza sarcina depusă de către beneficiarul. Adresa instituției este precizata în anunț invitație.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.