1
Enquiry period
with 19.04.2021 16:17
to 30.04.2021 09:46
2
Bidding period
with 30.04.2021 09:46
to 13.05.2021 09:46
3
Auction
with 14.05.2021 13:00
to 14.05.2021 15:37
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 487 380 MDL
Period of clarifications: 19 Apr 2021, 16:17 - 30 Apr 2021, 9:46
Submission of proposals: 30 Apr 2021, 9:46 - 13 May 2021, 9:46

Supplier technical support:

(+373) 79999801

MOBILIER ȘCOLAR
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3005, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), Testimițeanu 2
Web site
---
The contact person
Full name
Mitrofan Dionisii
Contact phone
(0230)2-25-89
Purchase data
Date created
19 Apr 2021, 16:17
Date modified
28 Apr 2021, 9:46
Achizitii.md ID
21038713
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
SCAUNE
Budget: 21680.0 MDL
Active
BĂNCI ȘCOLARE
Budget: 353250.0 MDL
Active
MOBILIER METALIC
Budget: 93600.0 MDL
Active
LABORATOR BIOLOGIE
Budget: 124000.0 MDL
Active
TABLE ȘCOLARE ȘI AVIZIERE
Budget: 89000.0 MDL
Active
LABORATOR LINGOFONIC
Budget: 338000.0 MDL
Active
SET MOBILIER ATELIER CULINĂRIE
Budget: 44800.0 MDL
Active
LABORATOR FIZICĂ
Budget: 356500.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae ld mobilier scolar.signed.pdf duae ld mobilier scolar.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE
20.04.21 15:50
dopcumente standard ip lt p rares (1).signed.pdf dopcumente standard ip lt p rares (1).signed.pdf
Bidding Documents
DOCUMENTAȚIA STANDARD
20.04.21 15:50
anunt de participare rares 1.signed.pdf anunt de participare rares 1.signed.pdf
Bidding Documents
ANUNȚ DE PARTICIPARE
23.04.21 11:57
schița set birou cancelarie lotul 2.rtf
Bidding Documents
Schiță set birou cancelarie lotul 2
26.04.21 13:42
duae ld mobilier scolar.doc
Bidding Documents
DUAE
28.04.21 09:46
Date:
22 Apr 2021, 11:51
Question's name:
Certificat de conformitate
Question:
Stimata autoritate contractanta. In Anuntul de participare, la p. 15 - Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție, dvs solicitati prezentarea obligatorie a unui Certificat de conformitate sau alt certificat echivalent ce confirmă calitatea bunurilor. Dorim sa va atentionam asupra faptului ca fara indicarea standardelor de referinta sau cel putin a deomeniului de reglementare pentru fiecare bun sau grup de bunuri procurate, cerinta dvs este lipsita de continut. Un certificat, adica un document emis de catre un organism de certificare acreditat in modul corespunzator, are menirea sa confirme corespunderea unui bun CONCRET unor standarde CONCRETE. In acest context va solicitam respectuos, daca doriti sa vi se prezinte certificate ce atesta in mod real calitatea bunurilor procurate, sa indicati standardele de referinta pentru fiecare bun procurat asa cum este prevazut in Formularul 4.1 (Specificatii tehnice), coloana 8.
Answer (22 Apr 2021, 15:31):
Este solicitat un certificat de conformitate sau alt certificat echivalent ce confirmă calitatea bunurilor.
Date:
22 Apr 2021, 16:35
Question's name:
Extras
Question:
Extrasul nu are termen de valabilitate.De ce cereti extras din registrul de stat al persoanelor juridice eliberat maxim cu trei luni de zile anticipat depunerii .
Answer (23 Apr 2021, 12:03):
Buna ziua, referitor la întrebare au fost operate modificări in anunțul de participare. Mulțumesc.
Date:
22 Apr 2021, 17:41
Question's name:
Certificat de conformitate
Question:
Stimata autoritate contractanta. Din pacate raspunsul dvs la intrebarea adresata anterior este lipsit de substanta reala si este unul formal. Pentru a va usura sarcina venim cu urmatoarea solicitare - completati in modul corespunzator Formularul 4.1 (Specificatii tehnice) la coloana 8 - Standarde de referinta. Fara coloana 8 completata solicitarea certificatelor de conformitate este vaga si neconcreta.
Answer (23 Apr 2021, 12:15):
Buna ziua, referitor la intrebarea d-voastră au fost operate modificări în anunțul de participare. Mulțumesc.
MOBILIER PENTRU BIBLIOTECĂ ȘI CANCELARIE
Date:
23 Apr 2021, 13:39
Question's name:
Specificatii tehnice
Question:
Buna ziua! Va rugam sa concretizati culoarea din care trebuie sa fie executat mobilierul, fiindca de aceasta depinde calculul pretului. La pozitia 2.1 din Lotul 2 indicati cite polite trebuie sa contina raftul pentru biblioteca! Multumim
Answer (23 Apr 2021, 14:33):
Mobilierul trebuie sa fie de culoare gri, combinat cu stejar deschis. Raftul pentru biblioteca sa conțină 6 (șase) polițe.
MOBILIER PENTRU BIBLIOTECĂ ȘI CANCELARIE
Date:
23 Apr 2021, 17:09
Question's name:
Specificatii tehnice
Question:
In setul de birou se solicita 10 scaune. Va rugam sa anexati schite, fotografii, modelul descris in anuntul de participare!
Answer (24 Apr 2021, 14:47):
Scaun de birou din lemn tapetat cu stofă. Culoare :nuc italian deschis. Dimensiuni: Lungimea:46 cm, Lățimea:55 cm, Înălțimea scaunului 49 cm, greutatea:9,7 kg.
Date:
26 Apr 2021, 09:20
Question's name:
Specificatii tehnice> Răspuns (24 apr 2021, 14:47):
Question:
Buna ziua! În anunțul de participare AC solicită la subpunctul 2.4 din Lotul 2 ca setul din 10 scaune sa fie confectionate din: Material tapițerie - piele ecologică. Material corp: metal, Placaj, Spumă poliuretanică. Material picioare - oțel cromat Lățime: 48 cm. Adâncime: 51 cm. Înălțime: 80 cm, pe cînd mai sus menționează că trebuie să fie din lemn. Stimată AC vă rugăm să luați o decizie concretă și să faceți ajustările necesare în anunțul de participare! Doriți scaune din lemn sau Material corp: metal, Material picioare - oțel cromat ?
Answer (26 Apr 2021, 13:51):
Autoritatea contractantă își cere scuze de eroarea produsă la 24.04.2021, orele 14.47, oferind un răspuns greșit. Schița pentru Lotul 2 , punctul 2.4 a fost încărcată, cerințele vor corespunde indicațiilor din Anunțul de participare
Date:
27 Apr 2021, 14:50
Question's name:
DUAE
Question:
Puteți vă rog să ne dați DUAE în varianta Word?
Answer (28 Apr 2021, 09:48):
Am publicat formularul DUAE in varianta Word.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.