Status Cancelled
Estimated value without VAT 177 000 MDL
Period of clarifications: 19 Apr 2021, 15:04 - 22 Apr 2021, 9:00
Submission of proposals: 22 Apr 2021, 9:00 - 27 Apr 2021, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Rechizite de birou

Information about the cancellation
The reason of cancellation
se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7
Date of cancellation
21 Apr 2021, 12:57
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Caras
Contact phone
069315636
Purchase data
Date created
19 Apr 2021, 15:04
Date modified
21 Apr 2021, 12:57
Achizitii.md ID
21038701
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Rechizite de birou
Budget: 10500.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 2 - Rechizite de birou
Budget: 86000.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 3 - Rechizite de birou
Budget: 80500.0 MDL
Cancelled
Rechizite de birou
Date:
21 Apr 2021, 10:56
Question's name:
Lot separat pentru plicuri sau evaluare pe pozitii
Question:
Buna ziua. Rugam sa anulati aceasta procedura de achizitii si sa o relansati cu evaluarea pe pozitii sau cu constituirea unui lot aparte pentru plicuri pentru a ne permite sa participam la acasta achizitie din motivul ca avem o specializare ingusta.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.