1
Enquiry period
with 19.04.2021 09:47
to 02.05.2021 12:42
2
Bidding period
with 02.05.2021 12:42
to 05.05.2021 12:42
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 275 000 MDL
Period of clarifications: 19 Apr 2021, 9:47 - 2 May 2021, 12:42
Submission of proposals: 2 May 2021, 12:42 - 5 May 2021, 12:42

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Utilaj tehnologic pentru cantina școlară
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD3715, MOLDOVA, Străşeni, s.Cojuşna, str. Mihai Viteazul 38
Web site
---
The contact person
Full name
Daniela Donoaga
Contact phone
023743361
Purchase data
Date created
19 Apr 2021, 9:47
Date modified
30 Apr 2021, 12:42
Achizitii.md ID
21038665
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Hotă
Budget: 22500.0 MDL
Active
Dedurizator pentru apă
Budget: 2500.0 MDL
Active
Veselă pentru gătit
Budget: 8000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare utilaj tehnologic.signed.pdf anunt_de_participare utilaj tehnologic.signed.pdf
Bidding Documents
29.04.21 16:54
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
30.04.21 12:42
duae utilaj tehnologic.doc
Bidding Documents
30.04.21 12:42
Date:
19 Apr 2021, 10:51
Question's name:
Garanţia pentru ofertă
Question:
indicati va rugam rechizitele bancare pentru tramsferul garantiei
Answer (19 Apr 2021, 14:39):
Mulțumim pentru sugestie, ne vom limita la completarea formularului F 3.2 (garanția bancară).
Date:
19 Apr 2021, 10:52
Question's name:
Termenul de livrare
Question:
volumul de achizitie este unul important, de aceea solicităm respectuos extinderea termenului pina la 45-60 zile, reieșind din circumstanțe pandemice exista impedimente logistice. mulțumimim anticipat!
Answer (19 Apr 2021, 13:42):
Reieșind din faptul că, în urma executării lucrărilor de reparații capitale în cadrul proiectului PRIM, septembrie-octombrie 2021, elevii urmează a fi transferați în blocul de studii renovat și va fi categoric necesară alimentația elevilor, termenul de livrare a utilajului tehnologic nu poate fi extins.
Date:
19 Apr 2021, 10:53
Question's name:
Certificatul de conformitate / ISO9001
Question:
intru nu a limita acces la achizitie, va rugam sa indicați sintagma - certificat confirmă asigurarea unui nivel corespunzător de calitate - (fiindcă in așa mod nu o sa găsiți ca temei de a refuza un OE daca nu prezinta neapărat ISO, deci o sa evitați contestații fondate) in baza LP131/2015 al. (2) art. 23 În conformitate cu principiul recunoașterii reciproce, in cazul în care operatorul economic nu deține un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractantă, aceasta din urmă are obligația de a accepta orice alte certificări prezentate de operatorul economic respectiv, în măsura în care acestea confirmă asigurarea unui nivel corespunzător.
Answer (19 Apr 2021, 13:46):
Vă mulțumim pentru sugestie, dar nu considerăm necesară această modificare.
Date:
19 Apr 2021, 10:56
Question's name:
caiet de sarcini neconform
Question:
dat fiind faptul ca ati indicat caracteristici exacte, care fac referire la anumite modele, recomandam sa introduceti sintagma - echivalent/analog cu ... - iar parametri ca dimensiuni, putere etc. trebuie indicate ca intervale de mărimi, sau +/-, ca sa ne conformam LP131/2015 art. Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor, al. (6) Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic Al (9) art. 37 Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici. De altfel vom contesta in baza Articolul 82. Dreptul la contestare a documentatiei de atribuire, cu privire la: • cerinţele cu privire la experienţa similară, criterii de calificare, specificaţii tehnice; • lipsa unui răspuns clar, complet şi fără ambiguităţi din partea AC, la solicitările de clarificări vizând prevederile documentației de atribuire; • impunerea de clauze contractuale inechitabile sau excesive.
Answer (19 Apr 2021, 14:10):
Vă mulțumim pentru sugestii. Modificarea parametrilor: interval maxim al dimensiunilor +/- 5 mm; intervalul maxim a puterii nominale +/- 0,5 kw
Date:
19 Apr 2021, 11:10
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
solicitam sa introduceți cerința obligatorie de posesie a nr. de înregistrare a OE in Lista producătorilor de deșeuri electrice și electrocasnice, conform comunicatului AAP din 10/09/2020 - 17:30, autoritățile contractante, care vor iniția proceduri de achiziții publice pentru procurarea de produse de echipamente electrice și electronice (EEE) urmează să solicite de la operatorii economici, interesați să depună oferte, numărul de înregistrare din „Lista producătorilor” drept dovadă a conformării reglementărilor HG212/2018 p. 46 și 47, dar si LP209/2016 art. 12 alin. (5) lit. c), alin. (6) lit. a). Este de menționat că, potrivit pct. 52 din Regulament, de la 1 ianuarie 2019, pot introduce pe piață EEE numai producătorii înregistrați în „Lista producătorilor”, iar nerespectarea prevederilor Regulamentului de către cei implicați în ciclul de viață a EEE (producători, importatori, consumatori) constituie contravenție și se sancționează conform prevederilor art. 154 din Codul Contravențional al Republicii Moldova.
Answer (19 Apr 2021, 13:48):
Vă mulțumim pentru sugestie, vom insista pe această cerință obligatorie la livrarea utilajului.
Date:
19 Apr 2021, 14:17
Question's name:
numărul de înregistrare din „Lista producătorilor”
Question:
este tardiv sa cereți la livrare, fiindcă conform HG212/2018 art. 46 Producătorii existenți pe piață au obligația de a se înregistra în Lista producătorilor în termen de trei luni de la data intrării în vigoare a prezentului Regulament, primind un număr de înregistrare. de aceea includeți cerința, ca sa nu suportați consecințe din art. 154 CС218/2008. mulțumim de înțelegere.
Answer (19 Apr 2021, 16:57):
Vă mulțumim pentru sugestie, vom insista pe această cerință obligatorie la livrarea utilajului.
Date:
19 Apr 2021, 14:45
Question's name:
Garanţia pentru ofertă
Question:
in documentația standard 3.2. ați lăsat opțiunea de transfer bancar, atunci fie completați rechizite, fie lăsați doar cerința Garanție pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) - de altfel rămânem confuzi...
Answer (20 Apr 2021, 13:50):
Garanția pentru ofertă(emisă de o bancă comercială)
Mobilier pentru cantina școlară
Date:
21 Apr 2021, 15:34
Question's name:
1 Masă din inox cu poliță 1500x450x500
Question:
inaltimea 500?
Answer (22 Apr 2021, 15:31):
Da
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.