1
Enquiry period
with 15.04.2021 16:08
to 26.04.2021 10:00
2
Bidding period
with 26.04.2021 10:00
to 06.05.2021 10:00
3
Auction
07.05.2021 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 720 000 MDL
Period of clarifications: 15 Apr 2021, 16:08 - 26 Apr 2021, 10:00
Submission of proposals: 26 Apr 2021, 10:00 - 6 May 2021, 10:00
Auction start date: 7 May 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Form Factor Small Factor; Dual Orientation
Processor Min Dual Core, min 3.5Ghz, min 4 threadmin 4MB Cash
RAM Min 8GB (1x8GB) DDR4-2666
SSD Min SSD 256GB PCIe NVMe
Video Video card integrated, DirectX 12 suport
LAN Gigabit Etherne 10/100/1000
External ports and connectors
Min. Front: 4 x USB; 1 x Universal Audio Jack
Min. Rear: 4 x USB; 1x RJ45; 1 x DisplayPort; 1 x HDMI; 1 x Line out for headphones or speakers;
Keyboard Eng//Rom/Rus Standard from the same producer with central unit, USB, black
Mouse Optical Wheel Mouse from the same producer with central unit, USB, black
OS Windows Professional 10, ENG, 64-bit, preinstalat
Certificates Min: TCO Certified, Energy Star
Security EU:CE, RoHS, CS, WEEE
Warranty Min. 36 luni
Îndeplinirea cerințelor Anexa 1
Livrarea computatoarelor la subdiviziunile teritoriale CTAS
Monitor (acelaşi producător ca și PC) Type LED with LED backlit
Viewable image size: minimum 21.5”, Anti-Glare;
Video input HDMI or Display Port compatible with video interface
Resolution 1920 x 1080
Proportion 16:9
Standards ENERGY STAR
Warranty Min. 36 luni
Îndeplinirea cerințelor Anexa 1
Livrarea computatoarelor la subdiviziunile teritoriale CTAS
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Full name
Donici Serghei
Contact phone
+37322257681
Purchase data
Date created
Date modified
23 Apr 2021, 16:25
Estimated value (without VAT)
720 000 MDL
The minimum downward of the price
7 200 MDL
Achizitii.md ID
21038569
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din documentația de atragere a ofertelor
Contract period
20 May 2021 03:00 - 10 Jul 2021 03:00
List of positions
1)
Title
Lotul 1 Computerele de birou ( cu distribuire a calculatoarelor la subdiviziunile CTAS ) CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 80.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
ANUNȚ DE PARTICIPARE calculatoare de birou și UPS CNAS 2021.semnat
Technical Specifications
Anunț Invitația
15.04.21 16:08
DUAE computatoare 2021.semnat
Evaluation Criteria
DUAE
15.04.21 16:08
documentatia_standard_bunuri computatoare anul 2021.semnat
Bidding Documents
Documentația Standard
15.04.21 16:08
documentatia_standard_bunuri computatoare anul 2021 Nou.semnat
Technical Specifications
Documentația standard modificată
16.04.21 16:16
DUAE computatoare 2021 Nou.semnat
Technical Specifications
DUAE modificat
16.04.21 16:16
ANUNT DE PARTICIPARE calculatoare de birou CNAS 2021 Nou.semnat
Technical Specifications
Anunțul de participare modificată
16.04.21 16:16
documentatia_standard_bunuri computatoare anul 2021 Actualizat.semnat
Bidding Documents
Documentația Standard Actualizată 23.04.2021
23.04.21 16:25
ANUNT DE PARTICIPARE calculatoare de birou CNAS 2021 actualizat.semnat
Technical Specifications
Anunț Invitație Actualizat 23.04.2021
23.04.21 16:25

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 874 284 MDL
Status: Winner
Reason: Conform deciziei grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lotul 1 Computerele de birou ( cu distribuire a calculatoarelor la subdiviziunile CTAS )
Date:
19 Apr 2021, 14:45
Question's name:
Termen de livrare.
Question:
Buna ziua! In Anunt de participare si Documentatia standard este indicat termenul diferit. "Termenul de livraree: Timp de 50 zile din data înaintării comunicării către Prestator privind transmiterea dării de seama la Agenţia Achiziţii Publice, cu livrare și descărcare bunurilor în depozitul CNAS din str. Gheorghe Tudor nr. 3", si "Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: Timp de 60 zile din data înaintării comunicării către Prestator privind transmiterea dării de seama la Agenţia Achiziţii Publice, cu livrare și descărcare a bunurilor: la Lotul 1și 4 va asigura livrarea echipamentului de la depozitul Vânzătorului direct la obiectele teritoriale stabilit de către Cumpărător; la Lotul 2 și 3 va asigura livrarea echipamentului în depozitul CNAS din str. Gheorghe Tudor nr. 3". Precizati va rog cerintele corecte. Multumim.
Answer (23 Apr 2021, 12:14):
Cerințele au fost revizuite fiind stabilit un singur termen și condiție de livrare și anume: „Timp de 60 zile din data înaintării comunicării către Prestator privind transmiterea dării de seama la Agenţia Achiziţii Publice, cu configurarea softului pentru Loturi 1,2,3 și cu livrare și descărcare a bunurilor: pentru Lotul 1 va asigura livrarea echipamentului de la depozitul Vânzătorului direct la obiectele teritoriale stabilit de către Cumpărător; pentru Lotul 2, 3 și 4 va asigura livrarea echipamentului în depozitul CNAS din str. Gheorghe Tudor nr. 3”. Documentația de atribuire modificată se anexează la prezenta procedură.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications