Select the type of procedure
Commercial procurement
21038546
1
Enquiry period
with
15.04.2021 11:40
to 20.04.2021 15:00
to 20.04.2021 15:00
2
Bidding period
with
20.04.2021 15:00
to 26.04.2021 11:00
to 26.04.2021 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
62 000 MDL
Period of clarifications:
15 Apr 2021, 11:40 - 20 Apr 2021, 15:00
Submission of proposals:
20 Apr 2021, 15:00 - 26 Apr 2021, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de fabricare și montare a ușilor și ferestrelor din PVC, inclusiv demontarea celor vechi.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bul.Ştefan Cel Mare 163
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Apr 2021, 11:40
Date modified
16 Apr 2021, 14:15
Achizitii.md ID
21038546
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
f1.pdf
f1.pdf
Documents history
-
f1.pdf
f1.pdf
ID: 7321e992-222d-4db8-a42d-03452150e093
Technical Specifications
-
cs ferestre.semnat.pdf
cs ferestre.semnat.pdf
ID: 7321e992-222d-4db8-a42d-03452150e093
Bidding Documents
Technical Specifications
16.04.21 14:15
Date:
15 Apr 2021, 12:00
Question's name:
Caet de sarcini.
Question:
Documentatia de deviz: nati concretizat care formulare?
Answer (15 Apr 2021, 12:42):
F3, F5,F7
Date:
15 Apr 2021, 12:12
Question's name:
Clarificare
Question:
De ce impuneti anume profilul WDS ? Pentru o libera concurenta ar fi corect sa solicitati profil cu 5 camere sau posibilitatea de a monta ceva analog la wds 5s.
Answer (15 Apr 2021, 12:28):
Nu impunem, dar solicităm din acest profil pu că avem la 2 secții geamuri cu profil WDS, și am dori să avem un contract de întreținere la toate geamurile.
Date:
15 Apr 2021, 15:04
Question's name:
Clarificari !
Question:
Pentru prezentarea F3/5/7 trebuie sa publicati un caiet de sarcini corespunzator acestor solicitai ! Si anume Formularul de deviz nr.1. Unde sunt indicate clar normele ,resursele,si simbolurile. Caietul de sarcini a adtra presupune prezentarea ofertei si si a formularelor 4.1 si 4.2. Cit tine de indicarea anume a marciI PROFILULUI ESTE O ABATERE DE LA LEGEA ACHIZITIILOR! CONFORM LEGII NOI PUTEM PREZENTA UN PRODUS CARE SE INCADREAZA IN PARAMETRII SOLICITATI ! CLARIFICATI INCA O DATA DOCUMENTATIA DE PUBLICARE !
Answer (15 Apr 2021, 16:10):
Se vor face modificari la documentatie
Date:
17 Apr 2021, 11:40
Question's name:
Anunt de participare.
Question:
Concretizati Valoarea estimata la Oferta: nu credeti ca este gresita?
Dupa Caetul de sarcini care lati modificat, trebue sa modificati si Valoarea estimata la Oferta?
Answer (19 Apr 2021, 10:01):
De ce trebuie sa ne indicati ce sa facem noi...Intrati in valoarea acesta bine...nu, nu participati...
Date:
19 Apr 2021, 10:13
Question's name:
Anunt de participare.
Question:
Nu indicam la nimeni nimic. Am intrebat foarte frumos. Dar ati modificat caetul de sarcini, sau adaugat lucrari. Duceti special in eruoare participantii. Sau favorizati un anumit AE. Si nu frumos din partea AC cum ati raspuns la AE, foarte urit din partea Dumneavoastra.
Answer (19 Apr 2021, 10:20):
AC nu dispune de un buget mai mare, si nu favorizam pe nimeni...totul este public...Raspunsul a fost dat dupa cum ati dat intrebarea.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK