Public procurement
21038295
Diverse
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
247 564,24 MDL
Period of clarifications:
8 Apr 2021, 16:56 - 13 Apr 2021, 9:00
Submission of proposals:
13 Apr 2021, 9:00 - 21 Apr 2021, 9:00
Auction start date:
22 Apr 2021, 15:37
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Diverse
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Apr 2021, 14:10
Date modified
30 Apr 2021, 14:27
Estimated value (without VAT)
247 564,24 MDL
The minimum downward of the price
2 475,64 MDL
Achizitii.md ID
21038295
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Contract period
23 Apr 2021 16:55 - 31 Dec 2021 16:58
List of positions
1)
Title
Quantity: 9000.0
Unit of measurement: Kilogram
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The history of the auction
View auction
Diverse
Date:
9 Apr 2021, 09:56
Question's name:
Minim 5 ani de experiență în livrări similare
Question:
Vă solicităm să modificați documentele de atribuire și să excludeți cerința nr. 11 cu privire la "Minim 5 ani de experienta a agentului economic in livrarea produselo alimentare". Această cerință este contrară prevederilor Legii nr. 131/2015, or cerințele privind capacitatea tehnică și/sau profesională care pot fi incluse la achiziția de bunuri sunt prevăzute expres la art. 22 (1). O cerință privind minimul de ani de experiență în livrarea bunurilor similare nu poate fi inclusă.
Answer (12 Apr 2021, 10:45):
Conform aceluiasi art. 22 alin 1 lit a Autoritatea Contractanta are dreptul sa ceara-
lista principalelor livrări de bunuri similare efectuate în ultimii 3 ani, conținînd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca aceștia din urmă sînt autorități contractante sau clienți privați. Livrările de bunuri se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul privat beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat și, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obținerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea livrărilor de bunuri se realizează printr-o declarație a operatorului economic;
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK