1
Enquiry period
with 08.04.2021 13:21
to 12.04.2021 12:00
2
Bidding period
with 12.04.2021 12:00
to 15.04.2021 12:00
3
Auction
16.04.2021 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 160 000 MDL
Period of clarifications: 8 Apr 2021, 13:21 - 12 Apr 2021, 12:00
Submission of proposals: 12 Apr 2021, 12:00 - 15 Apr 2021, 12:00
Auction start date: 16 Apr 2021, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

a. Activitati la solicitare:
 Se intervine in maxim 2 ore prin suport telefonic la orice solicitare pentru diagnosticarea/repararea echipamentului;
 Se intervine in maxim 48 ore lucratoare, fizic, la locatie, la orice solicitare pentru diagnosticarea/repararea echipamentului;
 Diagnosticare si reparatie defect la solicitarea beneficiarului in numar si volum nelimitat;
 Montare, demontare, punere in functiune parti componente si piese de schimb ale echipamentelor, ca urmare a unei constatari, in numar si volum orar nelimitat;
 Reglaje si testari dupa fiecare interventie (cu sau fara inlocuire de componente), la necesitate, conform documentatiei tehnice;
b. Activitati de mentenanta (interventie generala preventiva si obligatorie:
 interventii anuale (Revizii tehnice, o data la sase/trei luni) in cadrul carora se efectueaza intretineri generale preventive si obligatorii conform manualelor de service;
o Verificarea conditiilor de lucru a echipamentului
o Verificarea mesei R/F, calibrarea la necesitate
o Verificarea unitatii de vizualizare
o Verificarea tubului radiologic, calibrarea la necesitate
o Verificarea unitatii de procesare imagine
o Verificare REF PC
o Verificare APC
o Verificare MPC
o Verificarea generatorului, calibrarea la necesitate
o Verificarea accesoriilor echipamentului
o Verificarea colimatorului, calibrarea la necesitate
o Verificarea detectorului, calibrarea conform manualelor de service
o Verificarea ClarityPACS, efectuarea lucrarilor de profilaxie
o Verificare Imprimanta Drypix 2000, efectuarea lucrarilor de profilaxie
o Analiza fişierelor de erori înregistrate pe parcursul utilizării şi implementarea măsurilor pentru evitarea lor şi/sau înlăturarea cauzelor de eroare (Conform manualelor de service ale echipamentului).
o Verificarea numarului de expuneri si resetarea acestuia la inlocuirea tubului (Conform manualelor de service ale echipamentului)
o O importanta deosebita va fi acordata verificării si întreţinerii tubului de radiaţii ionizante
 Se va asigura functionarea la parametri corespunzatori;
c. Activitati suplimentare (cuprinse in contractul de service)
 Furnizarea si implementarea, in mod gratuit, a tuturor corectiilor constand in upgrade-uri de soft, piese de schimb, pachete de siguranta emise de catre producator pentru a asigura intretinerea si functionarea in conditii optime si de siguranta a dispozitivelor medicale precum si pentru imbunatatirea performantelor acestora (se vor atasa documente doveditoare).
 Fiecare raport de service va fi semnat de catre Autoritatea Contractanta care va pastra un exemplar;
 Se vor consemna in raportul de service piesele de schimb necesare rezolvarii eventualelor defectiuni ale sistemului (fie si constatate in timpul reviziei);
 In calitate de distribuitor autorizat prestatorul de servicii va anunţa Beneficiarul despre toate noutăţile tehnice aferente domeniului şi posibilităţile de up - grade ale echipamentelor (conform buletinelor de informare primite de la producatorul aparatelor care fac obiectul prezentei oferte).
 Se va respecta legislatia in vigoare, in special cea referitoare la protecţia muncii, protecţia mediului iar in cazul echipamentelor radiodiagnostice cea referitoare la radioprotecţie (acolo unde este cazul).
 Se va păstra confidenţialitatea datelor legate de activitatea Beneficiarului şi ale echipamentelor care fac obiectul prezentei oferte;
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. I. Pruncul
Web site
---
The contact person
Full name
Mihai Timofei
Contact phone
022-61-53-51
Purchase data
Date created
8 Apr 2021, 13:17
Date modified
8 Apr 2021, 13:21
Estimated value (without VAT)
160 000 MDL
The minimum downward of the price
1 600 MDL
Achizitii.md ID
21038284
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. I. Pruncul
Contract period
19 Apr 2021 13:20 - 31 Dec 2021 13:20
List of positions
1)
Title
Servicii de deservire și mentenanță a echipamentului radiologic CPV: 50400000-9 - Repair and maintenance services of medical and precision equipment
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt de participare .docx
Bidding Documents
8.04.21 13:21

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Neotec

Normalized price: 159 000 MDL
Status: Winner
Reason: Sunt îndeplinite toate specificațiile solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications